Hvor er dere fra?

Januarbaby16

Flørter med forumet
Overskriften sier vel seg selv:) hvor er dere fra, hvor mange barn har dere og hvor gammel er du? Skriv gjerne mer om deg selv også!
Selv er jeg 21 år, har to barn (En på 5 1/2 år og en på 7 uker, veldig ung når jeg fikk førstemann), samboer med far til minstegutten, to puser og en stor hund :) holdt på å utdanne meg til advokatsekretær før mini kom, har 1 år igjen etter permisjon:-) bor i Bergen.

Bor ved Trondheim, 29 år og har tre gutter (8 år, 6 år og 9 uker). Bor sammen med barnefar (har vært sammen i snart 11 år) på gården vi driver. Har ca 170 sau, x-antall hobbyhøner, 7hunder, 2 kaniner, 2 katter og hest :)

Vi har vel en liknende tråd allerede:)
Er fra Trondheim, 29 år, samboer i 7 år med faren til mitt første barn på 7 uker:)

Jeg er 34 år, blir 35 på søndag, har to barn med min tidligere samboer, en sønn som blir 8 år i mai å en datter som blir 5 år nå i mars, og har en sønn født nå i januar med min nåværende samboer som jeg har vært sammen med i 3 år :) Bor i en nydelig, liten kystby i Nord Trøndelag :)

Straks 28 år. Bor i trøndelag. Har jente 7 (straks 8 år), gutt 5, gutt 6 uker. Gift i 8,5.år :-)
Gidder nesten ikke skrive alle dyrene her. Har hatt de fleste artene det går an å ha innenfor norske landegrenser.. mangler Emu. Det har jeg ikke hatt... resten har vært innom eller er her.. hahaha

Jobber på sykehjem. Utdannet medisinsk sekretær, og har snart nok praksis til å ta fagprøve som helsefagarbeider. Er ferdig med teorien +eksamen :-)

Blir snart 28 år, bor i nord Trøndelag , har ei jente på 9 og en gutt på 7 fra to tidligere forhold, og lillemor på 10 uker med forloveden min (håper å slippe like mye pes som "mammatilmichelle" får for tiden da:p)

Bor i sandefjord 33 til høsten med mitt første barn

Jobber CL i byssa

Er 28 år og har to små jenter, ei på 2 og lillesøster og har en flott mann som jeg har vært gift med i snart 6 år :-) Er fra Stavanger, men bor på Klepp (et lite stykke utenfor ) :-)

33 år fra Bergen. Tvillingjenter på snart 3 år, jente på 9 år og lillegutt 7uker i morgen :)

Er 22 år(blir 23 til sommern), og bor i Trondheim. Har ei jente som blir 2 år i mai og minstemann på 7 og en halv uke, og har en kjærest som jeg har vært sammen med i 4,5 år(gift i 1år).

Blir snart 28 år, bor i nord Trøndelag , har ei jente på 9 og en gutt på 7 fra to tidligere forhold, og lillemor på 10 uker med forloveden min (håper å slippe like mye pes som "mammatilmichelle" får for tiden da:p)

Haha! Det er så unødvendig å gi pes for noe sånt.... Jeg var 14 når jeg ble gravid med 5 åringen min (han har en annen pappa en småen) og når jeg var 20 var jeg mamma til to:) håper på en til før jeg fyller 23, Hihi:)

Snart 24 år fra Tønsberg, men studerer i Ås akkurat nå... lille frøkna er vår første lille baby :)

34 år fra Fetsund, har 4 barn, gutt 11,gutt 8 og jente 4 år og lillegutt på 8 uker :-)

28 år, to barn, en gutt på snart 7, og vesle prinsessa på 10 uker! Vært sammen med mannen i 11 år, gift i 3 år.. Vi bor en times kjøring nord for Oslo :-)

28 år. Jente på 2 år og 8 mnd og en gutt som er 10 uker. Er gift på 3 året og har vært sammen i 8 år. Bor nord for Oslo, hvor lang tid kommer ann på trafikken Hehe. Men ca 40 min.

27 år, ei på 4 og småen på 9 uker:) bor ca en time (kommer ann på trafikken;)) nord for Oslo jeg og:)

Back
Topp