Krysser fingre for noe uskyldigIkke foreløpig :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingre for noe uskyldigIkke foreløpig :/
Endte på legevakta idag med intense magesmerter :/ de finner ikke ut hva det er. Så ble tatt endel prøver. Og jeg har vært på sofaen siden.Huff dahvorfor ikke?
Håper detKrysser fingre for noe uskyldig![]()
Håpee det for din delHåper bare det er borte til imorgen![]()
TakkHåpee det for din del
Huff da?!Neei. Men fikk angst for det etter opplevelse sist gang. Ikke hatt noe mot det egentlig før det.
Godt å høreDet går bedre. Takk som spør![]()
HjelpesEndte på legevakta idag med intense magesmerter :/ de finner ikke ut hva det er. Så ble tatt endel prøver. Og jeg har vært på sofaen siden.
Veldig fine faktisk. Avslutta med samtlige av vennene våre på restefest etter dåp i går. Sliten men glad for at vi har så mange flotte folk å omgåsHåper du har hatt to fine uker![]()
Joda, vært på flisetitting, og kjøpt litt ull klær til barna så de har til neste sesongGod kveld
Nydelig dag her! Du da?![]()
Ja det var detStille her i kveld
Dritlekkert!!Denne tror jeg . Bare 30×60 og mosaikk i dusjhjørne.
https://megaflis.no/cemento-cassero-bianco-30x30-1.html
God bedring til barnetSykt barn herNå er det TV titting med Åsted Norge
![]()
Nei. Ikke om det ikle blir verre. Men venter på svar fra gyn undersøkelse om noen prøvesvar. Så får vi se. Var så ille at jeg måtte få moren min hit mens jeg venta på gubben. Klarte såvidt pusteHjelpes![]()
skal du inn til mer undersøkelser da?
God bedring snuppa ♡
De tok en skrapeprøve helt oppi livmora. Uten bedøvelse og at jeg visste hva de gjorde. Trodde det var enda en standard gyn. Blodtrykket gikk i kjellern, så likblek ut og svima av lett flere ganger. De måtte holde meg igjen så jeg ikke datt av stolen :/ det var rett og slett forferdelig og smertefulltHuff da?!hva skjedde?
Var bare sliten å irritabel i dagÅ hvorfor det da?
Takk, håper det blir braDritlekkert!!![]()
Enda godt du har flyttet hjem og hsr henne nærmere ! Ta vare på deg selv, og be om hjelp!Nei. Ikke om det ikle blir verre. Men venter på svar fra gyn undersøkelse om noen prøvesvar. Så får vi se. Var så ille at jeg måtte få moren min hit mens jeg venta på gubben. Klarte såvidt puste
Tusen takk søtis♡