Ovitrelle og hvor lenge den sitter i!

WCE

Forumet er livet
Himmelbarn
Forrige gang hadde jeg blendahvit test 9 dager etter den ble tatt. Idag er det 9 dager siden jeg tok den og testen er fortsatt ganske synlig. Kjente jeg ble hissig :P Burde den ikke vært så og si ute nå?

Forrige gang hadde jeg blendahvit test 9 dager etter den ble tatt. Idag er det 9 dager siden jeg tok den og testen er fortsatt ganske synlig. Kjente jeg ble hissig :P Burde den ikke vært så og si ute nå?

Jeg lurer på det samme. Er riktignok bare snart 8 dager siden sprøyten ble satt, men streken er der ennå. Det er vel det som er meningen? At den skal forsvinne helt før noen virkelig strek kan dukke opp...?:rolleyes: ikke vet jeg:p har du noen symptomer?

Jeg lurer på det samme. Er riktignok bare snart 8 dager siden sprøyten ble satt, men streken er der ennå. Det er vel det som er meningen? At den skal forsvinne helt før noen virkelig strek kan dukke opp...?:rolleyes: ikke vet jeg:p har du noen symptomer?
Jeg vil liksom se den er helt blendahvit for da vet jeg med sikkerhet at den er ute.. Det sies vel at den kan sitte i 10 dager, men i og med at testen var helt hvit 9 dager etter sist så... Nei, ingen symptomer. Men det er jo veldig tidlig! Er jo ikke sikkert egget evt har festet seg engang..

Slik ser mine tester ut:rolleyes: de to nederste er fra i går, 5 dpo. De fra i dag er kanskje en anelse svakere.

cd7e5213773207feded49371b093a93b

ImageUploadedByBV Forum1457960935.121136.jpg

Her er den jeg tok idag 9 dager etter Ovitrelle.. Vil tro den er borte i morgen?

Ettersom du kun er 5 dpo så vil jeg tro at streken er borte om noen dager. Og forhåpentligvis viser det seg en ny strek etter det :D

Ja ok,blanda med Prøverøret 2016 ser jeg :P testa ikke før 12 dpo sist, og da fikk jeg svak svak positiv test som ble sterkere de neste dagene. Endte i kjemisk. Det de sier er 10 dg etter man tar den, men hvis den blir blank og så positiv så kan du vel se på det som positiv test :)

Ja ok,blanda med Prøverøret 2016 ser jeg :P testa ikke før 12 dpo sist, og da fikk jeg svak svak positiv test som ble sterkere de neste dagene. Endte i kjemisk. Det de sier er 10 dg etter man tar den, men hvis den blir blank og så positiv så kan du vel se på det som positiv test :)
Tenkte jeg ikke skulle ta flere tester nå.. Blir bare forvirra uansett :P Sist testet jeg positivt rd 9 så så blir å prøve det nå igjen :)

Back
Topp