Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Forrige gang hadde jeg blendahvit test 9 dager etter den ble tatt. Idag er det 9 dager siden jeg tok den og testen er fortsatt ganske synlig. Kjente jeg ble hissigBurde den ikke vært så og si ute nå?
Jeg vil liksom se den er helt blendahvit for da vet jeg med sikkerhet at den er ute.. Det sies vel at den kan sitte i 10 dager, men i og med at testen var helt hvit 9 dager etter sist så... Nei, ingen symptomer. Men det er jo veldig tidlig! Er jo ikke sikkert egget evt har festet seg engang..Jeg lurer på det samme. Er riktignok bare snart 8 dager siden sprøyten ble satt, men streken er der ennå. Det er vel det som er meningen? At den skal forsvinne helt før noen virkelig strek kan dukke opp...?ikke vet jeg
har du noen symptomer?
Jeg er 7 dpoEttersom du kun er 5 dpo så vil jeg tro at streken er borte om noen dager. Og forhåpentligvis viser det seg en ny strek etter det![]()
Tenkte jeg ikke skulle ta flere tester nå.. Blir bare forvirra uansettJa ok,blanda med Prøverøret 2016 ser jegtesta ikke før 12 dpo sist, og da fikk jeg svak svak positiv test som ble sterkere de neste dagene. Endte i kjemisk. Det de sier er 10 dg etter man tar den, men hvis den blir blank og så positiv så kan du vel se på det som positiv test
![]()
Tenkte jeg ikke skulle ta flere tester nå.. Blir bare forvirra uansettSist testet jeg positivt rd 9 så så blir å prøve det nå igjen
![]()