Fikk noen sinnsyke kjedelige nyheter i helga.. Som om ikke forrige uke var hard nok....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nettopp vært hos legenHva skal dere andre i dag da?
hva skjer? Hva har skjedd? *har ikke fulgt med*Fikk noen sinnsyke kjedelige nyheter i helga.. Som om ikke forrige uke var hard nok....
Uff da?Fikk noen sinnsyke kjedelige nyheter i helga.. Som om ikke forrige uke var hard nok....
Blir lenge hjemme daNettopp vært hos legenHun skrev ut papirer med tanke på svangerskapspenger
Så nå blir jeg hjemme i ett år pluss litt til
Senere skal jeg og den hjemmeværende gutten hente gutt nr to på skolen
![]()
Alt for lenge etter min mening! Men vil jo ikke risikere at det skjer noe med mageboeren, så slik får det vel bare bliBlir lenge hjemme da
Det skjønner jeg du ikke vilAlt for lenge etter min mening! Men vil jo ikke risikere at det skjer noe med mageboeren, så slik får det vel bare bli![]()
Vært inne på undersøkelse. Venter på blodprøvesvar..Men om du hadde time 11 bær du få komme inn snart
Hva sa de?Vært inne på undersøkelse. Venter på blodprøvesvar..
ÅåSykt barn![]()
Ser den, uff! Satser på du får snart.. Snart halv tolv så skulle tro de kom snart.
Håper du får noe for smertene og at du føler deg bedre.
Jeg skal til kiropraktoren å låse opp bekkenet mittHva skal dere andre i dag da?
Fastlåst
Nei øre og hals til nåÅåInfluensa? Går mye av det her i hvert fall..
Hva skjer?:/Fikk noen sinnsyke kjedelige nyheter i helga.. Som om ikke forrige uke var hard nok....
Å så kjedelig. Håper det hjelperJeg skal til kiropraktoren å låse opp bekkenet mittFastlåst
![]()
Hadde en gyn undersøkelse og. Spiralen er iallefall der den skal være. Det er bra. Mer vet jeg ikke. Må vente på blodprøvesvarHva sa de?
Ah håper de gir noe svar daHadde en gyn undersøkelse og. Spiralen er iallefall der den skal være. Det er bra. Mer vet jeg ikke. Må vente på blodprøvesvar
Me toÅ så kjedelig. Håper det hjelper