De vet ikke sikkert. Stod bare i papirene mine etter siste gyn undersøkelse og etter de satte inn spiralen under narkose at det var et pco-aktig bilde. Så mulig.Hadde du pco?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De vet ikke sikkert. Stod bare i papirene mine etter siste gyn undersøkelse og etter de satte inn spiralen under narkose at det var et pco-aktig bilde. Så mulig.Hadde du pco?
Tusen takkLykke til![]()
Ah for da kunne det vært cyster som sprakk. Det gjør så ufattelig vondtDe vet ikke sikkert. Stod bare i papirene mine etter siste gyn undersøkelse og etter de satte inn spiralen under narkose at det var et pco-aktig bilde. Så mulig.
Det skjønner jegJa gleder meg veldig![]()
Håper du ikke må vente for lengeTusen takk![]()
Har tenkt tanken på det og. Men detAh for da kunne det vært cyster som sprakk. Det gjør så ufattelig vondt
Da er det nok ikke det for det varer bare ett par timer.Har tenkt tanken på det og. Men det
har jo vedvart siden i går i 18/19 tiden...
Er eneste på venterommet. Hadde time 11. Så ikke ventet så lengeHåper du ikke må vente for lenge
Ikke sant. Smertestillende har hjulpet og tatt toppen av smertene. Men jeg klarer jo ikke fungere. Tårene triller når det står på..Da er det nok ikke det for det varer bare ett par timer.
Håper de finner ut av det
Uff høres ikke godt ut neiIkke sant. Smertestillende har hjulpet og tatt toppen av smertene. Men jeg klarer jo ikke fungere. Tårene triller når det står på..
Om du er eneste der kommer du vel inn snartEr eneste på venterommet. Hadde time 11. Så ikke ventet så lenge
Nei. Kjenner fenazonen jeg tok begynner allerede å slippe taket.Uff høres ikke godt ut nei
Håper det. De bad meg bare venteOm du er eneste der kommer du vel inn snart
Har vel en pasient daHåper det. De bad meg bare vente
Regner med det er opptatte ja.Har vel en pasient da
Håper du får komt inn snart. Kjipt å vente..Regner med det er opptatte ja.
Men om du hadde time 11 bær du få komme inn snartRegner med det er opptatte ja.
Ja.. håper jeg bare kommer inn før det blir verre igjen med smerteneHåper du får komt inn snart. Kjipt å vente..
Ser den, uff! Satser på du får snart.. Snart halv tolv så skulle tro de kom snart.Ja.. håper jeg bare kommer inn før det blir verre igjen med smertene
Der er ikke braNei. Kjenner fenazonen jeg tok begynner allerede å slippe taket.