Ikke noe feber i tillegg?Yes har det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke noe feber i tillegg?Yes har det
Akkurat fått mine i sengDet er dethva gjør du da?
Å minions er kultMen samtidig glad for å få en pause fra minions og grusomme meg selv om jeg digger de filmene![]()
Ikke sant!! De er jo over før man får snudd seg!!Det er det jeg også følerføler ikke helgene er noe avslappende
![]()
Hva skjedde med at søndager skal holdes "hellige"haha.
Nope har sjelden det hanIkke noe feber i tillegg?
Her har frøkna endelig sluttet å mase om å se Frost og Barbie, nå går det i Grusomme meg 2Men samtidig glad for å få en pause fra minions og grusomme meg selv om jeg digger de filmene![]()
Det hadde vært fantastisk, men nei...Hele året ?![]()
God natt og sov godtGod natt, nå må jeg legge meg
Fotball så klartSkjønte jo det da
Hva trener han?
Litt tidlig for det velGå å legg deg du![]()
Godt med forandring innimellomHer har frøkna endelig sluttet å mase om å se Frost og Barbie, nå går det i Grusomme meg 2
Sove godtGod natt, nå må jeg legge meg
Masse å feire framoverTusen takkneste år er hun 80 og om 3 år har de diamant bryllup
![]()
God kveldGod kveld dere
Helgen har bare flydd vekk. Har ikke fått så mye tid til å skravle her inne![]()
Håper dere har hatt en fin søndag![]()
Godt å få unga i seng. Har du mange?Akkurat fått mine i sengde var LITT overtrøtt kan man si
så nå er det serier med mannen
![]()
God kveldgod Kveld![]()
Så herligMin dag har vært helt super
Først var jeg på aerobic time, så på søndagsmiddag hos oldemoren til snuppa. Etter middagen gikk vi søndagstursnuppa sover og jeg ligger ved siden av henne
Alt i alt har denne helgen vært utrolig koselig
Jeg kjenner jeg er spent, imorgen begynner PH
Kommer du til å se på det imorgen eller?