Tar du jobben?Ja tror det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tar du jobben?Ja tror det![]()
Jepp i will do my bestTar du jobben?
Tipper du klarer det fint!Jepp i will do my best![]()
Grattis til mormorGod morgen![]()
Huff ikke gøy når lillegutt brått er stille der det er disco. Alltid vært siden jeg har kjent han ...
I dag skal vi feire mormor som har bursdag idag![]()
Hørtes deilig ut jaSitter på verandaen og rugger på vogna og tar meg en kaffe. Deilig!
Håper detTipper du klarer det fint!
Litt til barna hjemme og to armbånd til meg selvHva kjøpte du?
Blir litt langt å sendeJeg fikk akutt lyst på non stop. Kan noen rettferdiggjøre lysten min?![]()
Den er heeeer!!!Hvor blir det av sola?
Ja. Første gangen siden jeg ble gravid. Og veldig godt barnevakten (bestemora og tanta) har stoorkosa seg sammen med en virkelig smørblid LSå godt at dere har litt tid sammen med det dere liker syns jeg![]()
Ja. Vel, 1 time er i ren kjøring nesten. Men vi fikk god tidBra med tid det
Hadde vært gøy å hatt noe sånt herJa ligger en 600 m borti her
Hihi. Søte var dere uansett
Hihi, grattis med den "seieren"I lenger tid nå har jeg og samboeren prøvd å bli enig i hvordan vi skal gjøre med huset vi skal pusse opp. Vi skal gjøre om alt. Romoppdeling osv. Alt skal endres. Samboeren har hatt sine meninger og ideer. Mange av dem har hvert helt opp ned på hva som er logisk og praktisk. På fredag kom svigerfar en tur på helgebesøk. Å det er svogers som sammen skal lage de nye tegningene på huset. I går kveld drev vi å snakket om hvordan vi skulle dele opp de nye rommene i huset. Svigerfar avfeide blankt alle samboerens "logiske" løsninger og ideer og var 100% enig med meg. Måtte bare gå å legge meg til slutt. For jeg klarte ikke la være og flire mens svigerfar og gubben diskuterte i stua. Til slutt kom samboeren å la seg. Å han hadde gitt seg.![]()
Du får lage enHadde vært gøy å hatt noe sånt her![]()
Pølsegryte uten pølse er ikke helt det sammeHar skjært opp grønnsaker til pølsegryta jeg skulle lage idag, for så å oppdage at jeg glemte å kjøpe PØLSER i går!
Oj det var et stykke jaJa. Vel, 1 time er i ren kjøring nesten. Men vi fikk god tid![]()
Gå å legg deg duDen er heeeer!!!![]()
Deilig å få ryddet littMannen er å leverer tuppa hos tanten og søskenbarnet. Hun skal få være der noen timen mens vi tømmer loftet, det blir fort litt kjedelig for henne når vi holder på . Spent på hva vi har på loftet. Også blir det gøy å se hva vi har av babyutstyr og ikke.for det er nok ikke mye, da jeg solgte unna det meste.