OkVi er ikke stor familie så nei. Meg, mamma, ene broren min (han andre er for dårlig), meg og min kommende ektemann og datteren vår sammen med mormor og bestefar![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
OkVi er ikke stor familie så nei. Meg, mamma, ene broren min (han andre er for dårlig), meg og min kommende ektemann og datteren vår sammen med mormor og bestefar![]()
JaOkblir vel trivelig det da
![]()
Har dessverre ikke non stopJeg fikk akutt lyst på non stop. Kan noen rettferdiggjøre lysten min?![]()
Hos oss var alltid mai mnd en heftig bursdagsmåned. 6 familiebursdager. + 17. Mai og evt. konfirmasjonerJaså er det minste bror om 3 uker igjen etter det
![]()
Regn er kjedelig!! Men kaffe er deilig daSitter inne og gynger i stolen min,med en kopp kaffe, ute striregner det..![]()
Sånn som her det. I år er det konfirmasjon, fra før er det 5 bursdagerHos oss var alltid mai mnd en heftig bursdagsmåned. 6 familiebursdager. + 17. Mai og evt. konfirmasjonerSå det var skikkelig kakemåned
![]()
Helt sant. Han er til og med kledd i vaktklær hvor det står vakt og vaktselskapet han jobber for. Men bra de gjør jobben sin som du sierHerlighet. De burde raske kunne se forskjell på noen som skal hjem fra jobb og noen som har vært på byen. Men igjen, godt de gjør jobben sin
OiHos oss var alltid mai mnd en heftig bursdagsmåned. 6 familiebursdager. + 17. Mai og evt. konfirmasjonerSå det var skikkelig kakemåned
![]()
Jeg harHar dessverre ikke non stop
JaRegn er kjedelig!! Men kaffe er deilig da![]()
Ja, ikke sant. Himler litt med øynene her..Helt sant. Han er til og med kledd i vaktklær hvor det står vakt og vaktselskapet han jobber for. Men bra de gjør jobben sin som du sier![]()
He he kos degJeg har![]()
Den er ikke herHvor blir det av sola?
Jeg har en uåpnet pose i kjøleskapet nedeJeg har![]()
Ikke her heller...Den er ikke her
Gjør det, jeg og tuppa, som syns det var tipp at mamma fant fram non stop på en søndags formiddagHe he kos deg
Det var fryktelig godt altsåJeg har en uåpnet pose i kjøleskapet nede![]()
Lurer jeg også påHvor blir det av sola?