Skravletråd Mars!

Jeg har vært og lett frem poser med neste størrelse klær til lillesøster. Kom over ei sånn stor smikke i frotté som var i bruk i alderen fast føde over store deler av kroppen. Tenkte det kunne være verd å prøve på gulpefrøken. Den når henne til livet, men det er greit.

Alt tyder på at den er fra storebror, for teksten er "like kjekk som pappa"...

Så godt at dere har litt tid sammen med det dere liker syns jeg :)
Ja. Første gangen siden jeg ble gravid. Og veldig godt barnevakten (bestemora og tanta) har stoorkosa seg sammen med en virkelig smørblid L :D så dette skal vi gjøre flere ganger. Gjør underverker bpde for kropp og sjel og komme seg ut sammen og gjøre noe vi elsker :)

I lenger tid nå har jeg og samboeren prøvd å bli enig i hvordan vi skal gjøre med huset vi skal pusse opp. Vi skal gjøre om alt. Romoppdeling osv. Alt skal endres. Samboeren har hatt sine meninger og ideer. Mange av dem har hvert helt opp ned på hva som er logisk og praktisk. På fredag kom svigerfar en tur på helgebesøk. Å det er svogers som sammen skal lage de nye tegningene på huset. I går kveld drev vi å snakket om hvordan vi skulle dele opp de nye rommene i huset. Svigerfar avfeide blankt alle samboerens "logiske" løsninger og ideer og var 100% enig med meg. Måtte bare gå å legge meg til slutt. For jeg klarte ikke la være og flire mens svigerfar og gubben diskuterte i stua. Til slutt kom samboeren å la seg. Å han hadde gitt seg. :-P
Hihi, grattis med den "seieren":P

Mannen er å leverer tuppa hos tanten og søskenbarnet. Hun skal få være der noen timen mens vi tømmer loftet, det blir fort litt kjedelig for henne når vi holder på . Spent på hva vi har på loftet. Også blir det gøy å se hva vi har av babyutstyr og ikke. :) for det er nok ikke mye, da jeg solgte unna det meste.
Deilig å få ryddet litt:D

Back
Topp