Ikke så lett å vite på denne tida nei. Plutselig kaldt og plutselig varmtJa. Her er det kjempe variable temperaturer natt og dag. ..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke så lett å vite på denne tida nei. Plutselig kaldt og plutselig varmtJa. Her er det kjempe variable temperaturer natt og dag. ..
Så det på et annet babyforum...Noen er gravid igjeeeen
Ja, det skjønner jeg.. :/ når er han ferdig?Joda er bare så kjedelig å måtte dra ut når man er alene med begge de små. Får vente til mannen er ferdig på jobb da kanskje.
Ja, vanskelig å kle barn.. nitørker klær hver dag etter bhg føler jegIkke så lett å vite på denne tida nei. Plutselig kaldt og plutselig varmt![]()
Jeg måtte inne å se. Klarte ikke holde med unnaSå det på et annet babyforum...
Gidder ikke lese bloggen
Nå ble jeg nysgjerrigDåne lest blogginnlegg nå til en av de unge bloggere
Snill du erKan dele litt da
Ikke så verst aldersforskjell det daDeilig det
Vi vil ha 3 eller 4, men jeg kan ikke ha alle småderfor blir ikke prøving å skje før Theo er 4 år og N nesten 7
![]()
Det har jeg ikke noe problem medJeg måtte inne å se. Klarte ikke holde med unna
Akkurat samme her ogsåJa, vanskelig å kle barn.. nitørker klær hver dag etter bhg føler jeg![]()
Fordi hun er der inne eller det var noen andre som pratet om det?Så det på et annet babyforum...
Gidder ikke lese bloggen
Jeg leser vanligvis ikke blogger,men 16 åringen i huset gir meg oppdateringer, spesielt om hun det er snakk om her nå,så jeg syns det var gøy å kunne fortelle henne detDet har jeg ikke noe problem med
Hehe, det går jo mot lysere tider, så vi får håpe det blir tørrere tider ogsåAkkurat samme her også![]()
Hva slags blogg er det det snakkes om? Ikke at jeg følger med på noen blogger med..Så det på et annet babyforum...
Gidder ikke lese bloggen
Mamma til michelleHva slags blogg er det det snakkes om? Ikke at jeg følger med på noen blogger med..![]()
Jokern har jo ihvertfall. Så prøv bensinstasjonen førstGrillpølser funker bra detfår kjøre innom et sted etterpå. Bensinstasjon er nærmere enn joker i hvert fall.
Spreking altsåJa, det ble det
Akkurat tatt en dusj nå. Ble våt og kald på slutten.
Da blir det mye kostingAh. Virker ikke som husvertene vil gjøre der her. De mente vi bare måtte koste ut vannet