Satser på at den blir godNam, så godt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Satser på at den blir godNam, så godt![]()
Handlet bukse, kjole og genser til meg. Sandaler til storesøster og ullsett til lillesøsterGøy med shopping! Hvor handlet du fra? Hva handlet du?![]()
DIGG!!!!!
Hva skal du shoppe?
Kos med besøk
Skulle ønske jeg kunne sy også!!
Sovnet hun?
Koshva spiste dere?
Nyt detdet er så koselig!! Jeg savner det veldig..
Så flink du erHvem lager du det til?
Den søvnen er å forblir et mysterium.. skulle ønske de bare kunne finne roen lettereHer bruker vi også lavendelolje, og han sover veldig godt når han først sovner. Nå er det bare å få han til å forstå at det går an å sovne i egen seng og ikke bare herje der. Og å få han til å sove i vognen mer enn 30 min når vi er ute på ærend som faller midt i sovetiden hans og han vognen kan være i ro så vi får kikket på ting uten at han våkner og er umulig å få til å sovne igjen. Sover greit hjemme når vognen er i ro selv om han kan våkne litt etter 30 min men sovner greit igjen hvis vi beveger vognen litt
Det blir nok braTakk. Første klatring siden jeg ble gravid. Grugleder meg![]()
Godt å få det gjortBurde gjort det selv![]()
Helt enigDen søvnen er å forblir et mysterium.. skulle ønske de bare kunne finne roen lettere
Det er bedre enn ingentingSovet helt greit
Haha ooh you lucky basterdGod morgen
Jeg har sovet 11 timer i natthardt å være på ferie...
Så kjedelig at han våknet så tidlig :/God morgen. Gubben kom ikke hjem fra jobb før i 5 tiden i natt til tross for at han sluttet kl 2. Politiet hadde visst stoppet han og var nysgjerrige som han skrev. Han blir visst ofte stoppet på vei hjem fra jobb når han har vært på jobb som vakt. Ikke at han verken kjører for fort eller har gjort noe annet som skulle tilsi at politiet skulle være interesserte egentlig.
Mini lå selvsagt å vred seg da gubben kom hjem og 5.45 syntes han det var morgen. Da ville han leke med lyset, kose og herje litt. Så var bare å stå opp:-/.
Koker først, også moser, skal se om jeg finner oppskrift til degHvordan lager du den da?bare kjører med stavmikseren rå?![]()
Hehe, da er de vel opptatt jaJa de koser segvil ikke prate med oss på telefon engang
![]()
God tur til dereMå vel komme oss ut på en trilletur snart
Været frister ikke veldig i dag da, men må da røre seg og få litt frisk luft også.
Så flink du er.Ryddet litt
Lagt sammen en hel haug med klær
Husarbeid og ut å gå turDet er bedre enn ingentingplaner for dagen da?
Kos dere på trilleturMå vel komme oss ut på en trilletur snart
Været frister ikke veldig i dag da, men må da røre seg og få litt frisk luft også.
Fikk meg noe søvn. Våknet en del ganger av vondt, men på morgenkvisten roet det seg og jeg fikk sove til nåSå bra at alt er fint! Håper du fikk deg litt søvn i natt![]()
HerligKoker først, også moser, skal se om jeg finner oppskrift til deg![]()
Helt enig. Noen ganger når han har blitt stoppet skal de sjekke bil og alt selv om han forklarer at han er på vei hjem fra jobbSå kjedelig at han våknet så tidlig :/
Greit å høre at politiet følger med da, men det må da være måte på,må jo få kjøre hjem fra jobb![]()