Trives du i jobben din?

Jeg fikk sparken da arbeidsleder fant ut at jeg var gravid, og min umiddelbare reaksjon var å bli trist.
Så kom jeg ut i bilen, kom på at jeg hatet jobben min, dro innom butikken, kjøpte kake og feiret. :D

Jeg har trivdes i én av mange jobber (jeg har hatt mange samtidig, og jobbet ved siden av skole), og derfor har jeg bestemt meg for å studere slik at jeg kan få, og bli i den type jobb i fremtiden. :)

Jeg fikk sparken da arbeidsleder fant ut at jeg var gravid, og min umiddelbare reaksjon var å bli trist.
Så kom jeg ut i bilen, kom på at jeg hatet jobben min, dro innom butikken, kjøpte kake og feiret. :D

Jeg har trivdes i én av mange jobber (jeg har hatt mange samtidig, og jobbet ved siden av skole), og derfor har jeg bestemt meg for å studere slik at jeg kan få, og bli i den type jobb i fremtiden. :)
WOW hadde blitt forbanna. Og det bryter jo mot loven?!

Men greit nok når man ikke liker jobben.

Selv har jeg et hat og elske forhold til jobben. Så det kommer an på hvilken dag du spør meg:)

WOW hadde blitt forbanna. Og det bryter jo mot loven?!

Men greit nok når man ikke liker jobben.

Selv har jeg et hat og elske forhold til jobben. Så det kommer an på hvilken dag du spør meg:)
Nei, dessverre bryter de ikke loven så lenge de ikke oppgir svangerskapet som grunn til oppsigelsen.. :/
Hadde jeg likt jobben min, hadde jeg nok kjempet for den, eller i det minste snakket med en advokat om erstatning, men jeg hadde et vanvittig slitsomt svangerskap, så jeg orket knapt å gå til badet selv på det verste.
Valgte heller å "trøste" meg med kake, og tenke at jeg tross alt ikke trivdes lell. :)
Når permisjonen min går ut, skal jeg forhåpentligvis studere, så alt løste seg. ;)

Liker jobben min på en måte, men innser at det er utdanning som må til for å komme meg videre i forhold til kompetanse og lønn :) Har en bachelor i noe helt annet som jeg ikke får jobb som, så jeg har innsett at den jobben jeg har nå er den jobben det er meningen jeg skal ha. Derfor har jeg søkt studie igjen til høsten. Veldig spent på om jeg kommer inn og hvordan vi skal løse det økonomisk.

Nei er ikke helt fornøyd. Vil vekk fra turnuslivet, helidagsjobbing og alt stresset i tillegg til alt for mye ansvar. Skal bruke permisjontiden på å finne ut hva jeg kan gjøre videre. Viderutdanning eller en helt annen jobb.

Trivdes med jobben i ti år, men etter jeg fikk barn, er behovet et helt annet.

Stortrives med mine kollegaer, men jobben er ikke helt som jeg hadde forventet så trives ikke så godt med arbeidsoppgavene som jeg hadde håpet. Vurderer å ta videreutdanning om to år, når jeg er ferdig med permisjon og kjæresten er ferdig med sin videreutdanning :)

Nope, trives ikke I det hele tatt. Men å finne ny jobb nå skjer ikke ettersom at jeg skal ut I permisjon I juli.
Tro du meg, da blir det jobbsøking av dimensjoner.

Liker jobben sånn sett men kjenner etter at jeg fikk barn så syter jeg med turnusarbeid og jobbe helger og røde dager når "alle" andre har fri og familietid. Håper å finne ren dagstilling snart

Nei, absolutt ikke. Men har søkt jobb i 2 år uten hell, så krysser alt jeg har for at jeg finner ny jobb iløpet av permisjonstiden min!!

Jeg trives, nå savner jeg jobben veldig mye. Vært sykemeldt siden midten av januar.

Trives veldig, så blir spennende å måtte endre arbeidssted nå etter permisjonen..

Både ja og nei.
Men akkurat nå som jeg går hjemme med baby så trives jeg utrolig bra i min "jobb"

Jeg trives, men skulle sett at ene kollegaen min fikk sparken snart.. Ubrukelig fyr i et yrke som krever at man er til stede. Ikke morsomt å bare være 2 av 4 fungerende på en base.

Elsker egentlig jobben min! Men under svangerskapet var alt fryktelig tungt i jobben fordi jeg var så dårlig. Gleder meg til å komme tilbake til jobben min med energi nok til å fungere i jobben :)

Ja! Digger jobben min!. :)

Back
Topp