Ja er det♡♡.Ååh, det er en deilig følelse ♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja er det♡♡.Ååh, det er en deilig følelse ♡
Svin indrefilet, søtpotetpure, grateng med blomkål, paprika og gulrot og en kremet sausHva blir dt?![]()
Er det jeg savner mest med å gå gravidJa er det♡♡.
Hørtes veldig godt utSvin indrefilet, søtpotetpure, grateng med blomkål, paprika og gulrot og en kremet saus
Ja spent på hvordan nestemann blirEr det jeg savner mest med å gå gravidog å undre på hvordan huleboeren blir
altså personligheten og slikt
![]()
Skal dere gifte dere?Titter på brudekjoler jeg. Drømme meg bort![]()
Alltid spennendeJa spent på hvordan nestemann blir![]()
Det håper inderlig jeg ogsåAlltid spennendeselv håper jeg min fremtidige nestemann blir sovebaby
![]()
JaSkal dere gifte dere?![]()
Skjønner det er kjipt jaGår greit, bare irriterende når det kommer så ubeleilig![]()
Trilletur på våren er supert!NYDELIG;P
Snart kan L og jeg begynne å gå lengre turer og kose oss i det fine været uten å måtte kle på oss som idioter;P
Nam, så godtHar bakt sjokoladekake![]()
Hun sover som bare det, mannen driver og river det gamle rommet hennes, rett på andre siden av gangen og hun soverHe he klart det er
Sliten nå ?Jupp er det
Var det jeg trodde for du er ca 2 uker foran meg, jeg er 23+3 i dagJa 25+2![]()
Du er så flinkHerlig og få kommet seg igang med sying. Nå er jeg i stappingen av fyll i babynest![]()
Du er så flink
Jeg er så glad og stolt over at du skal sy vårt babynest ♡
Ikke sant. Hadde vært deilig med ei som sovna litt lettere.Det håper inderlig jeg også. Ihvertfall at han blir myyye lettere ifht leggingen slik vi slipper en til som må vugges, ammes og koses i søvn. Kjenner jeg koser meg når mini vil i armene mine og sovne der men hadde vært veldig greit om han kunne legge seg ned i sengen sin også uten å hyle og sovne der også.