Hvite gardinstenger

Daim

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Jeg vil ha hvite gardinstenger. Hvor får jeg kjøpt det, ønsker det skal være litt tykkelse på de :)

På ikea blant annet.
Der har de forskjellige tykkelse. Og veldig billige og ;-)

De tynneste vi kjøpte kosta 19 kr tror jeg :-P
Har de tykkere der? Ds må jeg se igjen, sjekka skjønner du å fant bare tynne men da skal jeg se igjen. Takk :D

Genialt! Vi har også kjøttpølsetykke gardinstenger fra Ikea :D This will now be my standard of measurement :P

Sånn utenom det så jeg at de hadde det på enten princess eller kidd før jul i forfjor :P Om det er til noe hjelp... Kanskje sånn male/interiørforretning? De pleier å ha mye som er litt annerledes og muligheter for å få fatt i.
Kanskje ellos?

Genialt! Vi har også kjøttpølsetykke gardinstenger fra Ikea :D This will now be my standard of measurement :P

Sånn utenom det så jeg at de hadde det på enten princess eller kidd før jul i forfjor :P Om det er til noe hjelp... Kanskje sånn male/interiørforretning? De pleier å ha mye som er litt annerledes og muligheter for å få fatt i.
Kanskje ellos?
Haha, ja jeg fant ikke noe annet å sammenligne med liksom.:-P

Men du er enig i at de kan være omtrent så tykke?? :-P

Jeg har kjøpt på KID og Princess:)
Kjøttpølsetykke:P dævver!

Kjære kom hit litt er du snill! ......
Mohahahahahaha!!!! :-P :-P
Dævver :-P :-P

Litt høyt oppe for sammenligning tror jeg :-P
Tviler på at samboer hadde hengt i gardinstanga for å måle tykkelse :-P

Men den type tykkelse er jo mye mer variabel enn en kjøttpølse, så litt vanskelig å få et inntrykk av en gardinstang utifra målet på tykkelsen av utstyret til en annen mann :-P

Mohahahahahaha!!!! :p :p
Dævver :p :p

Litt høyt oppe for sammenligning tror jeg :p
Tviler på at samboer hadde hengt i gardinstanga for å måle tykkelse :p

Men den type tykkelse er jo mye mer variabel enn en kjøttpølse, så litt vanskelig å få et inntrykk av en gardinstang utifra målet på tykkelsen av utstyret til en annen mann :p

De er jo litt sånn ape i hverdagen så å henge i gardinstanga er ikke noe verre enn annet de finner på i løpet av dagen :P

Ja litt pinlig om man sier først den måleenheten og så etterpå sier vel litt sånn som de der småpølsene i Spaghetti a la Capriboksene!

Back
Topp