Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
På ikea blant annet.Jeg vil ha hvite gardinstenger. Hvor får jeg kjøpt det, ønsker det skal være litt tykkelse på de![]()
Har de tykkere der? Ds må jeg se igjen, sjekka skjønner du å fant bare tynne men da skal jeg se igjen. TakkPå ikea blant annet.
Der har de forskjellige tykkelse. Og veldig billige og ;-)
De tynneste vi kjøpte kosta 19 kr tror jeg![]()
Haha, ja jeg fant ikke noe annet å sammenligne med liksom.Genialt! Vi har også kjøttpølsetykke gardinstenger fra IkeaThis will now be my standard of measurement
![]()
Sånn utenom det så jeg at de hadde det på enten princess eller kidd før jul i forfjorOm det er til noe hjelp... Kanskje sånn male/interiørforretning? De pleier å ha mye som er litt annerledes og muligheter for å få fatt i.
Kanskje ellos?
Haha, ja jeg fant ikke noe annet å sammenligne med liksom.
Men du er enig i at de kan være omtrent så tykke??![]()
Haha, herlig :-DJa omtrent så tykk, og den andre delen er kanskje litt mer grillpølse![]()
Haha, ja hva annet kunne jeg sammenligne med liksomJeg har kjøpt på KID og Princess
Kjøttpølsetykkedævver!
Haha, ja hva annet kunne jeg sammenligne med liksom![]()
Mohahahahahaha!!!!Kjære kom hit litt er du snill! ......
Mohahahahahaha!!!!![]()
Dævver![]()
Litt høyt oppe for sammenligning tror jeg
Tviler på at samboer hadde hengt i gardinstanga for å måle tykkelse
Men den type tykkelse er jo mye mer variabel enn en kjøttpølse, så litt vanskelig å få et inntrykk av en gardinstang utifra målet på tykkelsen av utstyret til en annen mann![]()
Haha,beklager at jeg er så treig til å svare! Men ja, kjøttpølse tykkelse høres bra utSpørs jo hvor tykke du vil ha dem.
Sånn er våre:
Vis vedlegget 166088
Vanskelig å si omkrets, men kanskje som ei kjøttpølse???
For en sammenligning![]()
![]()
Hahahaha, ja den tok litt avHaha,beklager at jeg er så treig til å svare! Men ja, kjøttpølse tykkelse høres bra ut![]()
Men veldig enkelt å forstå daHahahaha, ja den tok litt av![]()
Haha, ja umulig å mistolke denMen veldig enkelt å forstå da![]()
Gubben kommer nok til å le seg ihjelHaha, ja umulig å mistolke den![]()
Haha, ja du får snakke med han om at du ønsker kjøttpølsetykke gardinstengerGubben kommer nok til å le seg ihjel![]()