Skravletråd Mars!

Må vel snart opp å kle på meg og gjøre meg klar
Det må egentlig jeg også.
Bør også gå i dusjen nå som det er stille her og barna koser seg.
Det er bare litt vanskelig siden jeg koser meg sånn

Hjemme etter en koselig cafe tur med familien :)

Da har vi vært på en skikkelig shoppingrunde til nestemann kommer :-). Fikk sprinkelseng samt madrass og ett laken av foreldrene mine:-). Jeg kjøpte også bilstol til nestemann og fikk til sterkt redusert pris:-). Bare fordi han i butikken ville gi meg tilbudet som egentlig ikke kommer før neste uke:-). Så fikk det for halv pris

Godt han har deg som passer på han❤️ hvor gammel er han?

Så bra vi er flere som ser på PH :D
Er like spent i år som jeg alltid pleier å være.. Gleder meg :D
14 mars er mandag det!! Wohooo ;)

Så bra ;)
Hvordan gikk det hos svigermor? Hadde dere det kos ❤️
Hadde det veldig koselig :D ❤️

Er det ikke gøy vel:-). Veldig glad jeg ikke er så glad i sjokolade :-)
Var absolutt ikke det sist, og heller ikke når jeg ikke er gravid. Eller jeg spiser det jo men det kan gå uker og mnd mellom hver gang :)

Juhuu damer :) nå har vi vært hos min bror i noen timer, og nå skal vi til svigermor :p
Plutselig ble lørdagen en sikkelig familie dag :)

Hei snupper <3
Avsluttet kvelden igår med mye sinne og gråt... Hormoner ;) men våknet med de og jeg ble bare verre utover dagen. Husarbeid er ett stykke etter og jeg føler det ser jævlig ut :( orker 30 min om dagen maks det er ikke mye .... Mannen lovte å hjelpe til men ikke gjort en dritt siden da. Føler meg skuffet og lei meg :'(
Fikk til svar i stad: at jeg kunne gjøre det når hun er i bhg. Da ble jeg bare enda mer lei meg ... Fått beskjed om å ta det med ro og som med N kjefter han nesten på meg... Så vil bare brenne ned hele dritten her og komme hjem til ryddig og pent hjem :'( hadde jeg fått lov til mer og orket så ... Får tok jeg bare hele huset og han fikk sitte med dårlig samvittighet. Nå tar hele huset minst en uke.... Vurderer å kjøpe plast bestikk og papp tallerkner nå altså -.-

Får ta å vaske badet som jeg ryddet her om dagen og rydde + vaske gangen.

Han er ute å klipper seg og kjøper gave til mormor. Hun har bursdag i morgen :)

Back
Topp