Positiv test?

Skjønner godt at du er takknemlig. Dette er vårt 5. forsøk totalt, og jeg håper så inderlig at det blir det siste. Men det gjenstår jo å se om noen dager.. Kjenner jeg er positiv i det ene øyeblikket, og langt nede i det neste. Har også kjent mye denne gangen, i forhold til forrige runde som endte negativt.
Har lyst til å teste i morgen (en uke siden innsett da), men noe sier meg at jeg burde vente til rd 10...

Håper inderlig det er deres tur nå! Masse lykke til ❤️

Testet i dag jeg...
ImageUploadedByBV Forum1457685544.098287.jpg
❤️❤️❤️

Du er gravid, gratulerer!

Tusen takk dere! ❤️ Ganske uvirkelig.. Spent på stigningen fremover!

Gratulerer!!!!❤️❤️ Nå fikk jeg og litt lyst til å teste altså ;)
Det skjønner jeg godt at du fikk lyst til.. Dette er fra morgenurin, det er nok rimelig avgjørende siden det er så tidlig.. Krysser fingrene for deg. :)

Av ren nysgjerrighet... Når er min termin?
Innsett 4/3 av tre dagers egg.

Av ren nysgjerrighet... Når er min termin?
Innsett 4/3 av tre dagers egg.

Jeg skjønte aldri helt utregningen ved frys. Fikk beskjed av Ullevål om at første dag i siste mens gjaldt inntil OUL.

Men når vi var på OUL nå så sa jordmor at frys regnes som at man er 2+2 ved innsett. Utfra det blir min termindato 30.7., men målingen fra ul ble 2.8. og den ble stående.

Syns det er litt rart. Men da kan du ta utgangspunkt i at du var 2+2 den 4.3. da..... Tror jeg :-)

Og! Gratulerer! ❤️❤️❤️

På terminkalkulatoren her på babyverden kan du velge befruktningsdato. Du setter da inn 01.03 :)

På terminkalkulatoren her på babyverden kan du velge befruktningsdato. Du setter da inn 01.03 :)
Jeg får opp valget "unnfangelse". Blir det riktig? Da er jeg i tilfelle 3+4. ;) Kan det stemme da?

Stemmer :) 3+4 idag da ja.

Back
Topp