Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hadde ikke tid før nåjepp jeg er litt sen med den, for orker ikke å spise noe med en gang![]()
haha såpass ja!kos deg
![]()
Da er vi toTakk, skal prøve på det. Er fryktelig trøtt i dag kjenner jeg.
Jada det har jeg. Sov hvertfall til 4.30Håper du får en fin dag
Har du sovet noe bedre i natt?
Her også, hurragod dag jenter ny dag nye muligheter og ikke minst det er SOOOOL;P *slikke*
Lurer på en dupp,eller om hele dagen blir ødelagt..Da er vi to
Vi skiftet ut bagvognaVi hadde sånn liten ryggstøtte i bagen vi sånn at hun kom opp å fikk se, så fikk vi beholdt bagen lengre.
jeg er ikke så fan av det som gravid, blir bare sur av slike serier daJeg hadde ikke tid før nå
Haha henger litt etter med sånne "dø tv" seriermen det er veldig underholdende
![]()
Det er bedre enn natten før, sant?Jada det har jeg. Sov hvertfall til 4.30
Ingen sol her neigod dag jenter ny dag nye muligheter og ikke minst det er SOOOOL;P *slikke*
Vurderer det samme i grunnLurer på en dupp,eller om hele dagen blir ødelagt..
Her også, hurra![]()
den er der meg gjemmer seg;PIngen sol her nei![]()
Jeg ligger faktisk på sengen. så står jo den på stua daVurderer det samme i grunn
He he lett å finne senga daJeg ligger faktisk på sengen. så står jo den på stua da![]()
De som har laga filmen har vist en sær humor, men er veldig flinke sa samboer da jeg kom hjem. HeheHahaNeida, ,hadde ikke Tenkt på at de var med i grunn
![]()
Tipper jeg venter til den kommer ut på dvd da![]()
Der har du denJa, litt for lett![]()
Har i grunn ikke strikket så mye etter jeg ble medlem her inne![]()
JaHe he lett å finne senga da
Okei da, får bare vente å seDe som har laga filmen har vist en sær humor, men er veldig flinke sa samboer da jeg kom hjem. Hehe![]()