Skravletråd Mars!

Nei, nå er det på tide å bytte til sportsdelen ser jeg! Babyen min begynner å bli stor❤️ 7 mnd i morgen, og plussgrader hver dag er er faktum. Tror det skal bli deilig for lille W, selv om han er fint fornøyd i bagen fortsatt!
Oj vi skiftet da poden var 5 mnd vi.. min ville ikke ligge mer da

Nei, nå er det på tide å bytte til sportsdelen ser jeg! Babyen min begynner å bli stor❤️ 7 mnd i morgen, og plussgrader hver dag er er faktum. Tror det skal bli deilig for lille W, selv om han er fint fornøyd i bagen fortsatt!
vi skiftet på den tiden med N og gikk ganske så bra det altså :)

da spiser jeg frokost. rakk ikke spise istad da N var treg med frokosten idag :p
storebarna skal ha teater idag for de små, det blir artig :D

jeg må legge meg å sove om ikke alt for lenge :p skal jeg rekke å spise noe før jeg drar etterpå så må jeg opp senest 12:30
så skal bare spise nå også prøve å sove så fort jeg kan jeg egentlig :p

da spiser jeg frokost. rakk ikke spise istad da N var treg med frokosten idag :p
storebarna skal ha teater idag for de små, det blir artig :D

jeg må legge meg å sove om ikke alt for lenge :p skal jeg rekke å spise noe før jeg drar etterpå så må jeg opp senest 12:30
så skal bare spise nå også prøve å sove så fort jeg kan jeg egentlig :p
Flere som også spiser sen frokost ja :)
Lille J sovna i fanget mitt mens vi så på vaskemaskinen :p så nå får jeg spist og sett en episode av Kardashians :p

Flere som også spiser sen frokost ja :)
Lille J sovna i fanget mitt mens vi så på vaskemaskinen :p så nå får jeg spist og sett en episode av Kardashians :p
jepp jeg er litt sen med den, for orker ikke å spise noe med en gang :p
haha såpass ja! :p kos deg :)

Daim, husk å ta hensyn til bekkenet ditt i dag❤️
Det er utrolig gøy å innrede rom! Kos deg masse!

Hva skal dere spise til lunsj? :)
Takk for at du tenker på meg ♡
Må bare ut av huset litt, blir gæren av å sitte her :p

Joda, det er gøy, men jeg er jo så redd for å velge feil, det er det værste.. men får håpe det blir rett :p

Aner ikke helt hva det blir å spise, datteren til venninna som får bestemme litt tenker jeg, hun kutta fingeren i går og måtte sy, så da er det best å være hjemme fra bhg med mamma :) enten så blir det vel hjemme hos de eller på café.

Oj vi skiftet da poden var 5 mnd vi.. min ville ikke ligge mer da
Vi hadde sånn liten ryggstøtte i bagen vi sånn at hun kom opp å fikk se, så fikk vi beholdt bagen lengre.

broren min har kanskje fått diganose for oppkast osv da. reflux. legen på ahus pratet om magesyre i lungene og dette er jo typisk for denne. fikk ikke høre hvilken diganose det var bare at han får syren opp i lungene og da mente jeg at det var typisk reflux

Kan hende du liker den humoren bedre enn meg ;)

Men drar du for å se tatum og johansen så blir du veldig skuffa. Hehe ;)
Haha :p Neida, ,hadde ikke Tenkt på at de var med i grunn :p
Tipper jeg venter til den kommer ut på dvd da :)

Back
Topp