Do thatOkei,skal gjøre det)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Do thatOkei,skal gjøre det)
Herlig! Jeg liker begge delerBle en jordbær drink og noen glass vin![]()
Håper detJa, håper bare tannen holder seg i ro til mai![]()
Jeg liker duse farger, og minst mulig mønster. Husk, jeg er kjedeligBabynest, rosa sy stoff f.eks.
Vet du noe du liker?.duse farger? Prikker, striper, sterke farger? Hvilke farger?![]()
HahaDo thatog si ifra om du finner noe
eventuelt si iallefall hva du virkelig ikke liker eller ikke vil ha
![]()
HahaJeg liker duse farger, og minst mulig mønster. Husk, jeg er kjedelighaha
Hva skal du spise?lage meg mat så kan jeg skravle litt før jeg legger meg![]()
brød med syltetøy. ukens høydepunkt, da jeg alltid glemte å kjøpe detHva skal du spise?
Ganske rolig her nå...
Hmm.. Neida, ikke helt hvitt. Duse farger er fintHahasånn type helt hvitt? Eller prikker ok? Duse farger?.ikke striper?'
Hehebrød med syltetøy. ukens høydepunkt, da jeg alltid glemte å kjøpe det![]()
kjedelig da...
jepp helt riktigHehejordbær eller? Jeg er her ei stund til da
![]()
Hehe, jeg er herjepp helt riktigkoselig
![]()
får ta opp ræva å lage maten så straks tilbake ˆˆ,
Jeg er og her nåHehe, jeg er her![]()
Prøver så godt jeg kan, heldigvis fikk jeg gjort om på listen på jobb slik jeg slapp den tyngste pasienten. Men kjenner jeg sliter mer og mer på jobbNei, desverre har jeg Nok med mitt eget. Men kan gi deg en skjennepreken hvor jeg ber deg ta vare på ditt
Skal se på baderomsinnredning og spise lunch med ei venninne, hva med deg?Jeg er og her nå![]()
Har du noen planer for morgendagen da?![]()
Det er bra, håper du blir hørt i morgenPrøver så godt jeg kan, heldigvis fikk jeg gjort om på listen på jobb slik jeg slapp den tyngste pasienten. Men kjenner jeg sliter mer og mer på jobb
KoseligSkal se på baderomsinnredning og spise lunch med ei venninne, hva med deg?![]()
Snart min tur,skal se ferdig madam secretary først.Så herlig å komme i seng![]()
Bor hun langt unna?Koseligskal til svigermor på ettermiddagen. Svigerfar kjører oss
![]()