Ja, 16 åringen holder på å vaske sitt nåDet blir spennende med nye rom
Slappe av, være ute og bake litt![]()
Så koselig, er det meldt pent vær? Hva skal du bake?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, 16 åringen holder på å vaske sitt nåDet blir spennende med nye rom
Slappe av, være ute og bake litt![]()
Ja, sant! Åh, blir deilig!! Skal dere no spesielt før sommeren, eller bare nyter du permisjonslivet hjemme?
Ja. Føler med deg! Håper bare du slipper 30kgRegner med jeg går opp mer i detter svangerskapet enn sist. For det første spiser jeg godis, noe jeg veldig skjeldent spiser ellers og vekket kranglet tidligere denne gangen. Sist la jeg bare på meg 10 kg.![]()
Ja, ikke jeg. Men tuppa lånte 2 karsten og Petra bøker, samt ei bok om å få småsøskenLånte dere noen bøker?
Ja, absolutt. Er det noen grunn til at dere har fått ny lege da?Ja han skal jo følges opp i mange år så da må jeg stole på de
Ah så koselig daJa, ikke jeg. Men tuppa lånte 2 karsten og Petra bøker, samt ei bok om å få småsøsken![]()
Så flink du er som tar deg tid til å forklareDa var dagens fysikk time over.
Gutten så et lite dyr løpe på vannet på youtube og var så "dum" og spurte hvordan den ville klare det.
Han fikk en time med forklaring av vannets overflatespenning og en demonstrasjon av hvordan nåler og binders som til vanlig vil synke kan flyte
Ja en av de andre sluttet å da fikk vår lege alle pasienter så fikk de en til barnelege og alle pasienter ble fordeltJa, absolutt. Er det noen grunn til at dere har fått ny lege da?
TakkImponerende!! 38 kilo skulle jeg veldig gjerne likt å gått ned også, men har satt meg mål å gå ned 20 kilo i første omgang...
Hva slags trening gjorde du?
Flinke, spreke KenguEn liten løpetur
Fotballtrening med kb
Nå sofa
Det er santKort tur er bedre enn ingen tur![]()
Ha ha vel sprekere førFlinke, spreke Kengu
Nei, desverre har jeg Nok med mitt eget. Men kan gi deg en skjennepreken hvor jeg ber deg ta vare på dittNei nå bannlyser jeg hele bekkenet. Noen som vil ha det?
Åjasså, de er noen luringer ?Får oppdateringer gjennom hele dagen. Om de synkroniserer. Men ofte har de ikke bluetooth på så får oppdatering før arbeidsdagen er slutt![]()
Har du hørt sånt tull?!Artig møte med sjefen og barnehageledelsen i kommunen i dag. De ser helst jeg ikke kommer tilbake fra sykemeld da de ikke kan tilrettelegge noe på jobb. Jau jau. Får belage meg på lang hjemmetid![]()
Ja, hun har allerede planlagt neste besøkAh så koselig da
Så kjedelig når det blir sånn. .. håper dere kan få noen andreJa en av de andre sluttet å da fikk vår lege alle pasienter så fikk de en til barnelege og alle pasienter ble fordelt
Joda, men må starte å finne tilbake formen en plassHa ha vel sprekere før
Takk, jeg har det helt supert!!Joda, men overlevbart.
Har du det fint?.![]()