Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ok, pust og pes...sliter fremdeles med hyperemesis så hadde håpet å slippe, men jeg får alliere meg med ei venninne for å få det til. Synes det er veldig gøy med babyshower, og har arrangert to stk selv, men formen min gjør det vanskelig.
Ja, jeg prøver å ei annen venninne til å ha det hos seg. Jeg er verken i form til husarbeid eller matlaging så det føles ganske håpløst å ha det hos meg. Håper hun andre venninnen kan ta hovedansvaret denne gangen siden jeg hadde sist. Vi var begge forlovere i hennes bryllup så jeg føler på en måte at det er «hennes tur». Men hun er ikke så fan av babyshower eller om det f.eks blir mye babysnakk i klubben etc så det spørs om hun kommer til å gjøre det. Har luftet det flere ganger, senest i går så håper å få en avklaring snartÅ ha for hver baby er jo koselig og ingen regler for det ene eller andre såvidt jeg har fått med meg. Men må det være du som tar ansvar for denne også om du er mye dårlig? Eventuelt vær den som planlegger og legger føringen men dirigerer bort jobben. Jeg ordnet babyshower for en venninne, men alle som kom gjorde litt i planlegging og organiseringsfasen.
Ja, jeg prøver å ei annen venninne til å ha det hos seg. Jeg er verken i form til husarbeid eller matlaging så det føles ganske håpløst å ha det hos meg. Håper hun andre venninnen kan ta hovedansvaret denne gangen siden jeg hadde sist. Vi var begge forlovere i hennes bryllup så jeg føler på en måte at det er «hennes tur». Men hun er ikke så fan av babyshower eller om det f.eks blir mye babysnakk i klubben etc så det spørs om hun kommer til å gjøre det. Har luftet det flere ganger, senest i går så håper å få en avklaring snart![]()
Du er ikke aleneHar aldri fått oppleve babyshower jeg.
Og gjør det nok ikke denne gang heller.
Så bra at det gjorde godtGodt å høre kjende jeg![]()
Så bra at det gjorde godt
Her har jeg kun opplevd en venninne som har hatt det. Er ikke så vanlig rundt her.
Ikke jeg hellerHer blir det mer å mer utbrett men, jeg har ikke et sånt nettverk![]()
Takker for detNydelig UL bilde du har på profilen<3
![]()