~*~*~ OPPROP 10. MARS ~*~*~

Åååå så wiiiiii, nå blir du mamma!!! Hurrraaa!

Lykke til Nienna! Sikkert noen som kan overta oppropet, kanskje noen som har termin sendt i måneden? Jeg skal ikke gjøre det siden jeg allerede er på overtid.

Ønsker deg en fiiiin fødsel :Heartbigred
Tusen takk kjære deg ♡ Dette er virkelig spennende! Rart å bare gå og vente på at riene skal ta seg opp.

Ja, jeg håper at noen kan overta. Og nei, det blir IKKE deg :p haha! Håper det er din tur nå også ♡ kanskje babyene våre får bursdag på samme dag? :) din lille skatt MÅ jo nesten komme snart :)
 
:arghh: 5 dager på overtid med termin 5. Mars. Ingenting skjer enda. Ny kontroll i morgen. I dag skal jeg i svømmebassenget å kose meg med mannen. Greier jo ikke gå dit selv lenger, men siden mannen har fått leid kranbil, så kommer vi oss dit i dag. :hilarious:
Hahaha :D Kranbil :D Kos dere masse! :D
 
Nei, dårlig med noenting som helst. Kjenner ingenting utenom det vanlige. Men men ;P
Hva med hos deg?
nei dårlig med noe. Bare det vanlige som har vert over en uke. Har gått i stor oppoverbakke. Vasket hus. Gått enda en tur presset meg skikkelig idag.men neida.
 
nei dårlig med noe. Bare det vanlige som har vert over en uke. Har gått i stor oppoverbakke. Vasket hus. Gått enda en tur presset meg skikkelig idag.men neida.
Jeg har vel egentlig funnet ut at jeg bare tar det som det kommer. Orker ikke tenke så mye på det, haha :)
Men hun må jo snart komme!!
 
  • Liker
Reactions: nat
I dag blir siste oppråpstråden jeg lager. Vannet mitt gikk i natt og har så smått begynt å få rier. Skal prøve å få oppdatert tråden ila dagen, men hvis ikke den blir oppdatert så vet dere hvorfor ;)
Håper at noen kan ta på seg ansvaret for å lage oppropstråd fra i morgen av :)
Så spennendes ☺ masse lykke til ☺
 
Back
Topp