Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spiser du ikke hamburger?Her stått det hamburger på menyen. Knekkebrød på .meg
Lager selvDet er digglager du det fra bunn eller bruker du pose?
Du får slappe av litt på sofaen etter middag daMannen er å henter tuppa i barnehagen før vi skal spise middag, ferdig pizza i dag. Huff. Har vært på farten store delt av dagen, og bekkenet er helt gåent.
Ikke nå neiSpiser du ikke hamburger?
Syns du var fryktelig slem som fortalte detAPPELSINSJOKOLADE 12,90 på kiwi
Har du lagt om kostholdet?Ikke nå nei
Håper detFår håpe været holder seg![]()
Kan gjerne komme litt snø neste uke. Heller det enn regnHåper dethadde ikke gjort no om det ikke kom mere snø i hvertfall
![]()
Bra detHvordan gikk det hos jordmor?![]()
Åh, nei for min del kunne det bare blitt vår np. Er vanligvis glad i vinter altså, liker å gå på ski feks, men med baby i hus så har det blitt lite vinteraktiviteter i år.. så nå venter jeg bare på varmere vær sånn at det blir lettere å komme seg rundt med den lilleKan gjerne komme litt snø neste uke. Heller det enn regn
Etter påske derimot er jeg klar for vår![]()
Er det I dag dere at bryllupsdag ?Ha ha det spørs vel
Ja,skal prøve å slappe av i kveldSlapp av nå at bekkenet ikke streiker
Så kjedelig! Du må klageHun kunne jo ingenting, satt på pc hele tiden for hun kunne ikke noe av det... ikke betryggende akkurat for vi følges jo opp av f grunn
Da får du belage deg på Chatte med meg som også er fult sykemeldtArtig møte med sjefen og barnehageledelsen i kommunen i dag. De ser helst jeg ikke kommer tilbake fra sykemeld da de ikke kan tilrettelegge noe på jobb. Jau jau. Får belage meg på lang hjemmetid![]()
Syns du var fryktelig slem som fortalte det
Og appelsin og greier! Nesten frukt..Men appelsinsjokkis er ikke no godt jo!APPELSINSJOKOLADE 12,90 på kiwi
APPELSINSJOKOLADE 12,90 på kiwi
Når har du termin?Bra detfått bedre kjemi og alt står bra til med meg og lillegutt
![]()
Sitter å koser meg her med tuppaDu får slappe av litt på sofaen etter middag da![]()