Tøfler i barnehage

Eg kjøpte på Skoringen noen ull tøfler med gummisåle.. Var litt dyre :/ (500kr) men han har brukt de masse!

Til de eldre gutta fant eg nesten like på spar kjøp, men er sånn 10 år sia og ti ganger billigare...

Eg har alltid likt de med glidelås best, men det er nok smakssak :)

Last edited:
Her er vi veldig fornøyde med tøfler fra Bisgaard :):)

Mine ble så varm av tøfler, så de fikk sandaler :)

Begge guttene har sånne, Theo har vel 3-4 par han kan velge mellom. Både pirat, angry birds, batman og allstar.

Kjøpt dem på ebay ;)

Anbefaler slike skinntøfler som fru Kongshaug viser bilde sv!
Jobber i Bhg, og synes disse sitter best på foten!

Anbefaler slike skinntøfler som fru Kongshaug viser bilde sv!
Jobber i Bhg, og synes disse sitter best på foten!
Takk for svar :)

Siden du jobber i barnehage har du sikkert peiling, hvorfor må de egentlig ha tøfler? Barnefoten vokser jo best uten sko. Eller er det for at de ikke skal skli eller bli våte?

Siden du jobber i barnehage har du sikkert peiling, hvorfor må de egentlig ha tøfler? Barnefoten vokser jo best uten sko. Eller er det for at de ikke skal skli eller bli våte?

Hos oss er det pga at de ikke skal skli. :)

Begge guttene har sånne, Theo har vel 3-4 par han kan velge mellom. Både pirat, angry birds, batman og allstar.

Kjøpt dem på ebay ;)

Storesøster har også slike fra ebay i barnehagen. Hun er så varm på føttene da at de blir ikke brukt.

Kjøpt dem på ebay ;)

Mi hadde slike i barnehagen, men tror hun brukte de bare to ganger :p

Her bruker han sandaler. Han er så varmblodig så tette tøfler funket ikke her:-)

Hu bruker pensko! Gadd ikke ta kampen!! Der jeg jobba før var det tilfelle brann. Hadde noen øvelser hvor barna måtte gå ut i sokkene fordi fe ikke hadde.

Her skal hun kun bruke crocks om hun skal ha noe på seg. Som oftest bruker hun Ingenting.

Min har sandaler fra viking.
Hos oss har det både med skliing, men også i tilfelle brann. Lettere å få ungene fort ut når dei har sko på seg. :-)

Har også en type sånne tynne skinntøfler som det er bilde av. :)

Back
Topp