Regner med vi får se bilde?Endte opp med et avansert et så resultater blir spennede om vi klarer det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Regner med vi får se bilde?Endte opp med et avansert et så resultater blir spennede om vi klarer det![]()
Oi, hvor? Jeg elsker sånne![]()
så det på et bilde i en artikkel.Det er den plassen hvor de har størst utvalg her vi borHa ha godisbutikken ja . Morsomt
Og suntDet er det også
Appelsinsjokolade er himmelsk!Da her jeg fått mannen til å handle påskegodt for 37 kr. Kom langt med det! Så skal jeg ut og jakte appelsinsjokolade, så noen hadde det til 16 kr![]()
Hva slags jakke?Siden teite Outnorth avbestille ordren min så har jeg vært innom flust å kjøpt jakke til kb.
Får håpe den passer..
Ja, helt enig. Den dagen det kommer.Håper min neste liker bedre å sove enn frøkna![]()
Her blir kengubarnet overlykkelig når vi drar til SverigeDet er den plassen hvor de har størst utvalg her vi bor![]()
ÅjaJeg vet ikke, derfor jeg skrev jaktså det på et bilde i en artikkel.
Og sunt![]()
Jammen jøss da?!Folk skal ha smågodt
Samme her, bare - himmel tror jegHer blir kengubarnet overlykkelig når vi drar til Sverige
Tror Rena eller kiwiÅja
Di fra da![]()
Ja er billig vet duJammen jøss da?!![]()
He he ja ok daSamme her, bare - himmel tror jeg![]()
En Dc jakkeHva slags jakke?![]()
Fisk , deilig laksFisk?eller pannekaker?
![]()
Kiwi er langt unna, det er lite kiwi i midt Norge. .Tror Rena eller kiwi