Jepp, har detJa, gjør vist det..
Du også?
Åja,så stolt at hun nektet å slutte![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp, har detJa, gjør vist det..
Du også?
Åja,så stolt at hun nektet å slutte![]()
Her går det opp og ned. Var deilig da vi måtte vekke henne i ukedagene, men til gjengeld våknet hun tidligere i helgene.Så lenge det ikke blir tidligere![]()
Jepp, det er nåSå kjedelig.
Var det nå dere skal på kjæresteferie?
Kos dereNå er vi framme på hotellet![]()
Kanskje greit å vente litt daFordi dem pusser opp kjøkkenet. Så er ting og tang over alt der.
Kanskje greit å vente litt daFordi dem pusser opp kjøkkenet. Så er ting og tang over alt der.
Ok, går det bra med ham da?Er tredje dagen.
K tok han mandag og tirsdag
SpennendeVært en tur på Østlandet hos familien. Vet ikke helt enda. Fortsatt på toget.
Han trives veldig godtOk, går det bra med ham da?![]()
Endte opp med et avansert et så resultater blir spennede om vi klarer detDa blir det nok masse fine kort![]()
Hørtes behagelig utUngene mine sover til mellom 7 og 8.. Noe før den tid er ikke aktuelt her i hus![]()
Så flott alt var braVært hos jm, alt var bra. Tuppa vokser som hun skal og er fryktelig aktiv
Nå sitter jeg i sofaen i noen minutter før jeg skal på svømming.
Håper min neste liker bedre å sove enn frøknaHer går det opp og ned. Var deilig da vi måtte vekke henne i ukedagene, men til gjengeld våknet hun tidligere i helgene.![]()
Ble kort. Ble trøttGod tur![]()
Ååh. 10 år sammen eller 10 år gift?Yes det blir det
Må gjøre noe på 10 års dagen
Ha ha ble du ikke våken av tur?Ble kort. Ble trøtt![]()
10 år giftÅåh. 10 år sammen eller 10 år gift?
Nei, sliten etter krevende frøken de siste dagene,så ble bare leiHa ha ble du ikke våken av tur?
Gratulerer så mye10 år gift![]()