Så koselig ❤ en sjelden gang kan jeg legge meg ned i vår seng og han krøller seg inn i armkroken og koser til han sovner. Idag ville han sovne i armkroken mens jeg sitterMin får ikke sovne i armkroken men krøllet seg inni den til leggetid
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så koselig ❤ en sjelden gang kan jeg legge meg ned i vår seng og han krøller seg inn i armkroken og koser til han sovner. Idag ville han sovne i armkroken mens jeg sitterMin får ikke sovne i armkroken men krøllet seg inni den til leggetid
Mammakos er best på trøtte kvelder ❤Mini har akkurat sovnet, tydelig det tar på å være på farten samt kun ha tid til å sove 1 times tid ila formiddagen. Prøvde å legge han i sengen slik at han kunne forhåpentligvis kunne sovne der (lever ennå i håpet). Sto med verdens trøtteste dådyrøyne og strakte armene mot meg og ville i armene mine❤. Mammahjertet kunne selvsagt ikke nekte han det så den som satt og koste i armkroken min og sovnet der var mini.
Ja. Starta fullt på mandagHar du startet på det nå?
Nam namLaks
Wokede grønnsaker
Ris
Ja er det❤❤Mammakos er best på trøtte kvelder ❤
Helsefreak har han vel gitt opp.Da må du starte med det,eller er gubben helsefreak enda?
Skjønner frustrasjonen din! Høres ut som våre gamle.. lovte at hele leiligheten skulle pusses opp mens vi bodde der. Litt sånn rom for rom. Flytta inn på de premissene. Bodde der i 3 år. Ila den tiden ble ingenting gjort. Vi pussa opp kjøkkenet og bytta hele innredningen. Hadde mus i huset siste året. Det problemet ble aldri tatt hand om.Må bare klage litt på husverten som har lovet siden vi flyttet inn hit for snart 2 år siden at han snart var ferdig med uteområdet. Hadde bare belegningsstein og litt på terrassen igjen. Terrassen er ferdig, belegningsstein har han ikke begynt på en gang så vi har ikke uteområdet å være på. Han har ennå ikke flyttet inn i sin del enda da han alltid finner småting hos seg seg han må gjøre ferdig først. Så lei av å bo på en byggeplass som aldri blir ferdig
Kommer jeg på noe vi liksom trenger å butikken, liksom så jeg må på butikken?Ha ha ut og kjøp
Er så kjedelig når det er slik. Han gjør alt selv i tillegg og har perioder hvor han er her hver dag og gjør noe, men frem til forrige uke så har han ikke vært her på 6 (!!) Måneder og gjort noe. Vi tenker å flytte til sommeren når kontrakten går ut for spesielt jeg orker ikke å bo slik lenger at jeg ikke kan ha ett uteområdet å være på spesielt på fine sommerdager.Skjønner frustrasjonen din! Høres ut som våre gamle.. lovte at hele leiligheten skulle pusses opp mens vi bodde der. Litt sånn rom for rom. Flytta inn på de premissene. Bodde der i 3 år. Ila den tiden ble ingenting gjort. Vi pussa opp kjøkkenet og bytta hele innredningen. Hadde mus i huset siste året. Det problemet ble aldri tatt hand om.
Lykke tilJa. Starta fullt på mandag![]()
Er vant med at det er bart på denne tiden av året jeg også.
Er bare at vi har mer enn 8 cm nå....
Lov å purre daMå bare klage litt på husverten som har lovet siden vi flyttet inn hit for snart 2 år siden at han snart var ferdig med uteområdet. Hadde bare belegningsstein og litt på terrassen igjen. Terrassen er ferdig, belegningsstein har han ikke begynt på en gang så vi har ikke uteområdet å være på. Han har ennå ikke flyttet inn i sin del enda da han alltid finner småting hos seg seg han må gjøre ferdig først. Så lei av å bo på en byggeplass som aldri blir ferdig
TakkLykke til![]()
Er godt det jaNam nam![]()
Ja. Er desverre ikke alle husverter som er gode heller. Vårt problem var og at de spilte musikk omtrent hele døgnet. Med full bass. Og bråka generelt meget mye. Kunne våkne på natta av musikk og filmstøy med bass.Er så kjedelig når det er slik. Han gjør alt selv i tillegg og har perioder hvor han er her hver dag og gjør noe, men frem til forrige uke så har han ikke vært her på 6 (!!) Måneder og gjort noe. Vi tenker å flytte til sommeren når kontrakten går ut for spesielt jeg orker ikke å bo slik lenger at jeg ikke kan ha ett uteområdet å være på spesielt på fine sommerdager.
Å ja det er så koselig ❤Så koselig ❤ en sjelden gang kan jeg legge meg ned i vår seng og han krøller seg inn i armkroken og koser til han sovner. Idag ville han sovne i armkroken mens jeg sitter
Tenker det blir laks og grønnsaker imorgen herEr godt det ja
Sikker på du ikke trenger brød ens?Kommer jeg på noe vi liksom trenger å butikken, liksom så jeg må på butikken?
Gjør jeg det har sikkert ikke vår butikk tilbud, og da kan jeg liksom ikke forsvare innkjøp sånn midt i uka...