Vekta....

• Trådstarter Trådstarter Ingenbruker
  • Opprettet Opprettet
Æsj 9 kg fra startvekta:) eter og eter og eter og beveger meg ikke:p

Men skal ta tak i det no. Daglig trilletur og godteløfte:) begynner jogge 1 april. Så satser vi på og være tilbake på 60-tallet innen juni

9 dager siden fødsel og gått ned 8,1kg :) 1,4 kg igjen til startvekten. Håper det kiloet forsvinner i helgen!:) og så vil jeg gjerne ned 8 kg til etter det..
Drikker ikke brus og spiser ikke snop, chips. Ikke noe stort søtsug heller! men det kommer vel :P

Gikk ned 5 kg litt over en en uke etter fødsel. Dette er jo ca det graviditeten veide (baby, livmor, morkake) Så da har jeg 6 kg igjen til startvekt. Håper å miste de når jeg blir litt mer aktiv. :)

Kommet under startvekt og det er 17 dager siden fødsel! Fornøyd, men har mye å ta av... Så det er helt OK :-D

Gått ned 8, mangler 6. Spiser som en hest og er så sulten jeg klarer ikke la være...

Har 5 kg igjen til start, håper på å gå ned litt mer. :)

Halloo å mye dere går ned. Har iallfall ti kilo igjen! Gamle buksene kan jeg bare glemme og magen er fortsatt gelé men ;)

Tre kg skal jeg ned. Veide 53 ved start, men vil gjerne beholde litt former når jeg endelig har klart å spise meg opp, så skal ikke helt dit med mindre ammingen tar det igjen! :P

Er minus 2 kg, men har maange kilo i reserve. Så om jeg mister noen kg pga amming i tiden framover, griner jeg ikke altså. MEN som mange av dere skriver er det et enormt søtsug om dagene. Og jeg er svak....

Normalvektig før graviditeten og har nå 6 kg igjen, all vekta ligger rundt midjen. Søtsug på topp så smågodt til 2,90 passer dårlig for mine ambisjoner om å få tilbake kroppen før sommeren... Går tur hver dag, for å kompensere for godisinntaket, vekta står nå stille.

Har ca 5 kg igjen til normal vekt :-) 3 uker siden fødsel, og jeg spiser det jeg vil :-P blir myyyye godteri.

Jeg er 5 kg under det jeg var før jeg ble gravid... Men merker godt søtsug og at jeg generelt er veldig sulten. ;p

Back
Topp