Nam. Hvilke grønnsaker bruker dere?Las , wokede grønnsaker og fullkornsris
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nam. Hvilke grønnsaker bruker dere?Las , wokede grønnsaker og fullkornsris
Velkommen tilbake hvor har du vært?Hei og hopp! Da er vi på vei hjem igjen. Håper huset står etter at kællen har vært alene i halvannen uke![]()
He he da skjønner jeg hun vil ha detHer har hun akkurat oppdater smågodt
BrokkoliNam. Hvilke grønnsaker bruker dere?
Har dere bare 8 cm, så heldig dere erSer du noe interresangst?
8 cm snø er ikke vanelig her hellerpå tide at det smelter men i natt snødde det enda mer
Flink du er![]()
Fin avslutning på dagen detMini har akkurat sovnet, tydelig det tar på å være på farten samt kun ha tid til å sove 1 times tid ila formiddagen. Prøvde å legge han i sengen slik at han kunne forhåpentligvis kunne sovne der (lever ennå i håpet). Sto med verdens trøtteste dådyrøyne og strakte armene mot meg og ville i armene mine❤. Mammahjertet kunne selvsagt ikke nekte han det så den som satt og koste i armkroken min og sovnet der var mini.
Det mYE her nede på denne tiden lol....Har dere bare 8 cm, så heldig dere er
Da har du jobbet braTakk, ble faktisk sliten![]()
Ja skikkelig koseligFin avslutning på dagen det
Så godt hun har detJa, sov natten gjennom for første gang når hun var 6 uker. Har hendt hun har sovet lenge om morran. Men jo eldre hun har blitt, tidligere har hun stått opp.![]()
Men heldigvis sovet godt om natta hele veien.
Hva blir det?Hurra snart middag !
Hadde sikkert og gjort det hadde det ikke vært for både godtestopp og lavkarbo/ketolyseYes på grunn av det
Min får ikke sovne i armkroken men krøllet seg inni den til leggetidJa skikkelig koselig![]()
Har du startet på det nå?Hadde sikkert og gjort det hadde det ikke vært for både godtestopp og lavkarbo/ketolyse![]()
Hihi. Du kan gå litt av mineVil ikke, men det er vel uunngåelig mtp graviditeten![]()
Er vant med at det er bart på denne tiden av året jeg også.Det mYE her nede på denne tiden lol....
Det var faktisk overraskende godt!Hørtes veldig godt ut![]()