Håper våren kommer snart,og ar snuppa blir helt frisk ♡Aw søte du♡ nå håper jeg bare dette fortsetterog at snuppa blir helt frisk så vi kan trille lange turer
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper våren kommer snart,og ar snuppa blir helt frisk ♡Aw søte du♡ nå håper jeg bare dette fortsetterog at snuppa blir helt frisk så vi kan trille lange turer
![]()
Gøy vet jeg ikke. . Men godt med avlastning for bekkenetGøy på svømming?
Det vil jeg tro jaGøy vet jeg ikke. . Men godt med avlastning for bekkenet![]()
Å kunne sove lenge tanken har jeg hatt mange gangerVeldig sant. Kommer meg greit opp. Bare skulle ønske vi kunne sove lenge.![]()
Åh, så fantastisk da![]()
Takk takkGod bedring til den syke
Er så rart det derHehe jeg også, på en måte hår jeg vært gravid i en evighet. På en annen så flyr tiden![]()
Så hun var litt sovebaby som veldi lita?Å kunne sove lenge tanken har jeg hatt mange ganger![]()
Men skal ikke klage på vesla her. Hun sov mye og lengre om morran da hun var mindre.![]()
Ja, veldig greit å ikke være kvalm når man har hatt en dårlig natt feks.![]()
I dag ble det fiskegrateng og poteter.Hva lager du i dag?
JaaHåper våren kommer snart,og ar snuppa blir helt frisk ♡
Sikker derfor vi må vente.. :/Ja vi er jo det etter den usapausen
Hehe, prøverIkke slit deg ut da![]()
Godt å være vektløs littDet vil jeg tro ja
Han var jo på fest,jeg var jo desperat etter å si det til noenEr så rart det derog jeg husker så godt du hadde tatt test og sa det her inne mens du venta på gubben for du hadde ikke sagt det enda
![]()
Vi har vært på besøk hos familien min på ØstlandetHehe...
Hvor har du vært?
Hva har du på den ds?Handla, løpt på apoteket og rakk det med 2 minutter før de stengte. Nå er det tilbake til bilen og rett hjem og lage lavkarbopizza![]()
Haha , jeg får de kg du tar avDen gode følelsen når buksa som var trang,begynner å henge. Frem med en mindre størrelse. Da er det en god dag![]()
Hos familien min på ØstlandetHeihei! Hvor har du vært da?![]()
Tja. Han snakka om å begynne å rive kjøkkenet. Det nye kommer om to ukerTror du ikke det?