Skravletråd Mars!

Veldig sant. Kommer meg greit opp. Bare skulle ønske vi kunne sove lenge. :p

Åh, så fantastisk da :D
Å kunne sove lenge tanken har jeg hatt mange ganger ;)
Men skal ikke klage på vesla her. Hun sov mye og lengre om morran da hun var mindre. :p

Ja, veldig greit å ikke være kvalm når man har hatt en dårlig natt feks. :)

Etter jeg skrev istad så ble jeg værende i bhg. N så meg så skulle bare bli ved frukten, men slik ble det ikke. Fikk ett heftig heftig blodtrykksfall og var hakket før jeg besvimte. Måtte sette meg på do med hodet nedover. Så nå vet de at jeg er gravid i bhg :) så på med body i morgen da med jeg skal bli storesøster. Fikk sitte og fikk vann. Fikk også en stol å sitte på og de passet på meg :) ventet på mannen for turte seriøst ikke gå hjem. Jeg er enda dårlig, men mye bedre

Hehe jeg også, på en måte hår jeg vært gravid i en evighet. På en annen så flyr tiden :o
Er så rart det der :p og jeg husker så godt du hadde tatt test og sa det her inne mens du venta på gubben for du hadde ikke sagt det enda :p

Handla, løpt på apoteket og rakk det med 2 minutter før de stengte. Nå er det tilbake til bilen og rett hjem og lage lavkarbopizza :)

Å kunne sove lenge tanken har jeg hatt mange ganger ;)
Men skal ikke klage på vesla her. Hun sov mye og lengre om morran da hun var mindre. :p

Ja, veldig greit å ikke være kvalm når man har hatt en dårlig natt feks. :)
Så hun var litt sovebaby som veldi lita?:p jeg har tydelivis både natterangler og morgenfugl til datter :p

Den gode følelsen når buksa som var trang,begynner å henge. Frem med en mindre størrelse. Da er det en god dag:p

Er så rart det der :p og jeg husker så godt du hadde tatt test og sa det her inne mens du venta på gubben for du hadde ikke sagt det enda :p
Han var jo på fest,jeg var jo desperat etter å si det til noen :p

Back
Topp