Her var det ikke mye liv idag nei
straks sove 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp, sitter i bilen nå på vei til GardermoenSå deilig da.rReiseklar?
Hvorfor ikke hos henne?Blir ikke hos henne for å si det sånn. Da får hun komme hit.
Er vel ikke akkurat det man betaler forJa, det syns jeg også. Hadde blir sur hadde jeg måtte spist tørr baguett med lite pålegg.
Viktig å ta vare på den dagenHaha ja hørt sånn
Er det kvinnedagen så er det kvinnedagen![]()
Gaver er vanskeligDet nærmer seg gubbens bursdag og har ingen anelse på hva jeg skal kjøpe til han. Eneste han har kommet med er hansker:-/.
Tror vi var dagens kjøpere i gårStemmer det
Håper du finner mye fint!
Spesielt når han er så kresen som han er også. Han er veldig glad i jakt/fiske/friluftsliv. Men har så mye der at jeg har helt kommet ut av hva han har og ikke harGaver er vanskelig
Har han noen hobbyer da?
Kjenner igjen den. Strikkekvelder blir ofte til skravlekvelder istedenforEr vel halveis nå, og det går ganske så fort, var vare det å finne tid og lyst davil jo helle skravle her når jeg har tid
![]()
Uff. Vært gjennom en runde selv. God bedringGod morgen. Da var det jammen meg min tur å bli forkjølt :-/
Å da har du en stund på degDen er i ull da, så trenger ikke bli ferdig før til sensommer eller høsten
Nei men må vel komme i gang igjen med den. Har bare så vondt i ryggen å da er det ikke noe særligHolder du på med 30ds nå ?
Så kjedelig at sump ikke legger ut neste ukes før noen dager førJeg måtte vaske opp litt. Nå ligger jeg og ser greys. Forrige ukes episode
Her må jeg rekke det avogtil ellers er ikke mannen hjemmr før sent hver dag å det går ikkeJeg rekker ikke levere når jeg skal på jobb og er egentlig ganske glad for det![]()
God morgenGod morgen. Da var det jammen meg min tur å bli forkjølt :-/
Tusen takk. Hadde håpet å slippe unna men tydeligvis ikke:-/Uff. Vært gjennom en runde selv. God bedring![]()
Hadde håpa her og. Men frøkna og jeg var utslåtte i helga som var.håper den er kortvarig for din delTusen takk. Hadde håpet å slippe unna men tydeligvis ikke:-/