Velkommen hjemHjemme fra jobb
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Velkommen hjemHjemme fra jobb
Kos deg i kveldAlt er bedre enn ingen tingsiden hun har flytta ut av soverommet skal jeg ligge i senga i kveld å se TV
sovner jeg er det helt ok
![]()
Kjempe å høreHun er snart 2 og halvtsatser på at de gjør jobben sin
fikk så vondt av henne
![]()
Jeg har tatt det opp fordi de tok det opp med meg. De følger med og blir det mer snakker de med foreldrene![]()
God morgen![]()
Våknet av kynnere i natt som måtte pustes gjennom :O skummelt ...
Dagen idag var levering i bhg - kjøpe sjokomelk - ringe legen og avklaringen. Alt gjortnå er det avslapping - soving - husarbeid - hente i bhg
derda?
![]()
Gratulerer med kvinnedagen
Huff håper det ordner seg snart for dere![]()
Satser på at du har fått sovetlykke til på kontroll idag
![]()
Har dere også lang bakke?Godt det er flere som er oppe tidlig![]()
Kom nettopp hjem fra helsestasjonen. Er så svettgikk opp den lange bakken.
Haha ja hørt sånnNæmmen, har du hørt på makan?!![]()
Hoho det er en evig lang bakkeHar dere også lang bakke?![]()
Prøver å holde en normal dag![]()
Fordi hun driver med oppussing av kjøkkenet. Så er ting og tang over altHvorfor ikke hos henne?
Ikke spør hvor det ordet kom fra herlig med stavekontroll lolUndredalsenga... Foretrekker Undredalsost![]()
Takk for det kjæreVelkommen hjem![]()
Shoppe scrapping tingyHva skal du?![]()
Aha da skjønner jegFordi hun driver med oppussing av kjøkkenet. Så er ting og tang over alt![]()
Kjøp hansker da velDet nærmer seg gubbens bursdag og har ingen anelse på hva jeg skal kjøpe til han. Eneste han har kommet med er hansker:-/.
Tenkte det men de koster type 100 kr så tenkte å kjøpe litt mer. Og må finne noe til fra enten meg eller miniKjøp hansker da vel
Da er det greit å vente til de har fått mer orden. Så slipper man å bekymre seg for hva hun evt får tak i.Aha da skjønner jeg
Hm en bok?Tenkte det men de koster type 100 kr så tenkte å kjøpe litt mer. Og må finne noe til fra enten meg eller mini
Ja det forstår vel de ogsåDa er det greit å vente til de har fått mer orden. Så slipper man å bekymre seg for hva hun evt får tak i.![]()