Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer!Da var det start på ny uke. 6+0
Kjenner til den følelsen. Jeg tok en haug med tester, men tror fortsatt ikke helt på det hele tiden4+4. Fant ut i går og skulle ønske jeg kunne skrike det ut til alle sammen! Tok to tester og begge med to svake streker. Tror liksom ikke helt på de![]()
Kjenner til den følelsen. Jeg tok en haug med tester, men tror fortsatt ikke helt på det hele tiden![]()
Samme her! Hele kroppen min forteller at det er riktig. Men skal slutte å teste etter jeg får 3+Har symptomer som gjør at jeg burde tro på de, men man er jo så redd for at noe skal gå galt![]()
Hvilken uke er du i?Samme her! Hele kroppen min forteller at det er riktig. Men skal slutte å teste etter jeg får 3+![]()
5+2, så den burde slå ut på 3+. Er litt redd for at den ikke skal bli det enda, men kan nok hende jeg tester i morgen. Har ikke helt tålmodighet til å vente lengeHvilken uke er du i?
Har egentlig ikke peiling på det der 3+. Tok Rfsu, og den viser bare svake streker..5+2, så den burde slå ut på 3+. Er litt redd for at den ikke skal bli det enda, men kan nok hende jeg tester i morgen. Har ikke helt tålmodighet til å vente lenge![]()