Skravletråd Mars!

God kveld,,har du hatt en fin dag?
Har det.
Grei dag på jobb, mye ros av sjefen under medarbeider samtale, for det meste helt fantastiske barn.
Kom for en gangsskyld hjem til ferdig middag

Er vel bare å legge bort sjokoladen å komme seg i seng? En lang travel dag venter i morgen. Er ikke ofte jeg må levere på skole og bhg, så ting tar tid med meg om morgenen :p legge fram klær til oss alle 4. Og legge seg i senga å se TV til en sovner kanskje

Teller på knappene om jeg skal ut å trille i morra eller ei..

Er vel bare å legge bort sjokoladen å komme seg i seng? En lang travel dag venter i morgen. Er ikke ofte jeg må levere på skole og bhg, så ting tar tid med meg om morgenen :p legge fram klær til oss alle 4. Og legge seg i senga å se TV til en sovner kanskje

Her skal det leveres barn på skole før jeg skal på jobb

Alle andre enn meg har tydeligvis sjokolade :P
Jeg skal ikke levere på skole og barnehage i morgen.
Mannen tar det siden jeg tar bardehagetilvenningen i morgen

Har det.
Grei dag på jobb, mye ros av sjefen under medarbeider samtale, for det meste helt fantastiske barn.
Kom for en gangsskyld hjem til ferdig middag
Så herlig! Godt å få skryt, også snille barn også - syns det høres ut som en flott dag! :)

Back
Topp