Forsikring

MiaDenPia

Elsker forumet
Hvor har du forsikret deg/dere og dine eiendeler? Ser nå att vi kan spare på å bytte , har if idag, men det er så mange forskjellige og jeg vil jo gjerne ha noe seriøst

Bil og hus i jernbanepersonalet. Personforsikring har vi i Storebrand. Dvs, frøkna er forsikret der og min er i prosessen. Mannen er forsikret gjennom jobben.

Vi har alt i dnb, 2 biler, henger, hus, innbo, livs/uføre/gjeldsforsikring.... Dikk bedre tilbud på bilene et annet sted, ga da beskjed til dnb om dette og de matchet prisen ;)

Innbo Lo Favør som har sparebank 1. Livs/uføre, reise og bil og I sparebank 1 :)

Reiseforsikring og livsforsikring gjennom Gjensidige. Og innbo gjennom Fagforbundet :)

Vi har alt i Storebrand.

Skadeforsikringer (bil, hus, innbi, reise osv) i Eika forsikring
Personforsikringer i Eika, Gjensidige og Sparebank1
Barneforsikring i Gjensidige

Har alt i Gjensidige. Sendte forespørsel til fleire selskap, og dei kom best ut for oss. I tillegg får me kundeutbytte kvart år som hjelper på. :-)

Hvor skal dere ha barneforsikringen? Og har folk tenkt å forsikre barnet mens det enda er i magen?
Leste et sted at forsikring kan dekke utgifter ved komplikasjoner, prematur osv dersom man forsikrer siste del av svangerskapet.

Vi har MYE å forsikre, og sjekket litt rundt. Frende svarte seg for oss. Betaler over 4000kr per måned.

Hvor skal dere ha barneforsikringen? Og har folk tenkt å forsikre barnet mens det enda er i magen?
Leste et sted at forsikring kan dekke utgifter ved komplikasjoner, prematur osv dersom man forsikrer siste del av svangerskapet.
Vi har forsikret i gjensidige :)
Forsikret ikke og har ikke tenkt å forsikre mens jeg er gravid.
Hvilke komplikasjoner osv er ikke dekket av staten? ;) betaler jo ikke noe for sykehusinnleggelser osv

Back
Topp