Skravletråd Mars!

Så godt å høre at lille har det bra :D Tenkt på dere!
Mitt normale blodtrykk ligger på rundt 80/60 så jeg vil bare anbefale deg å spise/drikke litt ofte. Og er du litt svimmel så spis og drikk noe med mye energi, gjerne saft eller sjokomelk og et rundstykke med ost og smør, eller enda bedre en bolle haha :P Og sett deg ned med bena høyt :)
God unnskyldning til å kose deg ltt også, det har du godt av nå ;)
Hyggelig :) oi det var lavt :O mitt uten graviditet 117/79 sånn rundt der så mye lavere nå. Skal kose meg og ligge med bena høyt :D prøvd å økt trykket men det vil ikke opp :p vurderer å ringe legen å få time så får hun ta det der i fra :)
Jeg er bare kvalm og uggen for det meste så kommer svimmelhet sånn brått :/

Hyggelig :) oi det var lavt :O mitt uten graviditet 117/79 sånn rundt der så mye lavere nå. Skal kose meg og ligge med bena høyt :D prøvd å økt trykket men det vil ikke opp :p vurderer å ringe legen å få time så får hun ta det der i fra :)
Jeg er bare kvalm og uggen for det meste så kommer svimmelhet sånn brått :/

Usj ja så ubehagelig :/ Håper det går seg til snart!

Flere enn meg som ikke får ha maten i fred? Nå har hun fått en skive og spiste litt over halve (men alt pålegget) men når jeg skal spise skal hun ha pålegget mitt også :P Så sitter jeg der da, med to tørre skiver..

Takk!
Er på bedringens vei.Ja ligger litt snøpytter rundtom her også, men jeg håper det snart er borte vekk alt sammen :D
Eneste er alle hundeklattene som plutselig dukker opp :P
Godt du er på bedringens vei :)

Hoho vårtegn : når hundebæsj, snus og røyksneiper titter fram fra snøen :p

Har BT på 100/60 ikke rart jeg er dårlig :p
Lillegutt har det bra :D 770 gram og ikke noe avkortet livmorhals eller åpning :) hun sa det blir noen bomturer, men bedre det enn for sent. Så fortsette med aktivitets nivå. Moderat :) og ringe så fort det kommer slike kynnere igjen ikke vente ett døgn. Følte meg lite dum når de sa det :p
Skal feire med å kjøpe noe til lillegutt ❤️ prates senere damer :D ❤️
Så flott alt er bra med lillegutt:)

Flere enn meg som ikke får ha maten i fred? Nå har hun fått en skive og spiste litt over halve (men alt pålegget) men når jeg skal spise skal hun ha pålegget mitt også :P Så sitter jeg der da, med to tørre skiver..
Haha:P er det ikke festlig:P

Jadda. Snakkes i kveld jenter. Jeg har nok jobb i dag! Festdrakter og dresser! Vis vedlegget 164531Vis vedlegget 164532Vis vedlegget 164533Vis vedlegget 164534
Hva er normal pris på disse? Var innom min Name it i dag, de har ikke hengt dem frem enda for de har ikke fått alt tilbehøret, det kommer om ei uke eller to, (så muligens for sent for oss) men jeg fikk sett på vareprøver de hadde i butikken, og den er jo fin.

Barnas hus holdt på å henge frem, en sort til jente kommet frem så langt. De pleier jo ha 2-3 typer
Name it sin var finere enn den som var kommet frem.

Og jeg trenger til en fem år gammel jente innen halvannen uke.

(er de foresten så store som.det så ut til? Jeg må måle henne, 110 så ut til å være altfor lang)

Back
Topp