Ja det var bra altsåBra jeg kunne informere deg om det da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det var bra altsåBra jeg kunne informere deg om det da![]()
Heldigvis ikkeDet ville vi sikkert ha klart, men har ikke noe ønske om det![]()
Hva skulle du gjort uten megJa det var bra altså
Bruker mest viaplay og netflix nå jegLiker best å se på tv jeg
Hadde ikke overlvdHva skulle du gjort uten meg![]()
Bruker netflix på tv herBruker mest viaplay og netflix nå jegtven står kun på omtrent når N ser på eller vi ikke gidder nettet
Har ikke så fancy TV vi daBruker netflix på tv her
Ja, sånne ting pleier å ha en effekt :/Nei altfor sjelden etter hun ene flyttet, vanskelig å få tid som passer alle.
Men var en gang i mnd før hun flyttet
Blir spennende å seEldsten noen dager etter han ble 1 år, reiste seg når han var rundt 8 måneder
Frøkna var 13 måneden, men reiste seg når hun var 10 måneder
Åh,jeg henger etter :/ håper jeg får en snill bebis så jeg kan gjøre en del i sommerLaget juleplanlegger på høytider, har visst kjøpt mange gaver allerede ja
Det skjønner jegJa hadde den foran sist så kjente ikke så mye:-/. Gøy at den ligger bak nå
Nei det tviler jeg påHadde ikke overlvd
Jeg syns bare det er greit at han er baby litt ekstra lenge, jegBlir spennende å se![]()
Får håpe den har flyttet på segLigger ned mot mormunn og mot høyre siden herspent på ul nå til uken. Håper og ber. Og tror at det ikke har skjedd noe
skal ringe å få time i morgen og må kanskje inn om kynnerne kommer i kveld
Her er det mer nervepirrende. Får da vite hvor ståa er med kynnerne mine og gruer meg jaFår håpe den har flyttet på seg. Så spennende med ul
. Hvor langt er du på vei nå igjen?
Har du slitt med mye kynnere? 3 uker lenger enn meg daHer er det mer nervepirrende. Får da vite hvor ståa er med kynnerne mine og gruer meg ja24+3
![]()
Hehe, det skjønner jegJeg syns bare det er greit at han er baby litt ekstra lenge, jeg![]()
Yes gjør dessverre detJa, sånne ting pleier å ha en effekt :/
Krysser fingrene for detÅh,jeg henger etter :/ håper jeg får en snill bebis så jeg kan gjøre en del i sommer