Det fortjener et diplom!Snart 19 år her
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det fortjener et diplom!Snart 19 år her
Hihi, helt garantertHerlig ♡
Vi må ha noen herlige (og plagsomme) mannfolk![]()
Ja passer fint igrunnHeheda er det jo i grunn greit
![]()
Artig daVesla sto på ski litt og så akte dem litt. Var også å vasket bilen.![]()
Mye igjen?Om to uker.
Hehe..Det fortjener et diplom!![]()
Så gøyFrøkna er begynt å stå selv på gulvet ved å holde seg i sofaenknakk plutselig koden
![]()
God kveldGod kveldhar vært så sliten i dag jeg, så ikke fått vært her noe særlig
Ja jeg er detHurra for det
Like sliten?!
Ja hadde den foran sist så kjente ikke så mye:-/. Gøy at den ligger bak nåJa ♡ hadde du morkaken foran forrige gang ?
Storesøster her i huset var aktiv halve døgnet, vi sov heldigvis på natten![]()
Jakos med oppvarting?![]()
Koselig å høre fra degJeg kommer bare innom for å si at jeg fortsatt lever. Nyter de siste dagene hos familien før hjemreise så er derfor litt sjeldnere herhåper alle har hatt en tipp topp helg!
Tja...en tur til syden vel!!Hva bringer neste uke da damer ?
Så kjedelig daNå har visst bunadsdama fått influensa, så den prøvingen mannen skulle ha sist helg fikk han endelig kontakt med henne om. Det blir på lørdag.
Derved må han trolig gå i dress i dåpen, for da er det bare ei uke igjen og det et veldig kort tid for å få den ferdig
Du er godt i rute skjønner jegLaget juleplanlegger på høytider, har visst kjøpt mange gaver allerede ja