det hørte å digg ut ;PI dag var det karbonadedeig, tomatpure, urter, paprika,mais, rødløk, hvitløk og ost
Blir pizza neste uke her Joho;P
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
det hørte å digg ut ;PI dag var det karbonadedeig, tomatpure, urter, paprika,mais, rødløk, hvitløk og ost
Interesserer meg ikkeGjør du da ?
kos med oppvarting?Her skal vi ha taco idag og mannen skal snart lage middag![]()
Ååh...hørtes godt utRester av tacokjøttdeig igår, salsa, masse grønnsaker og toppet med knuste taco tubs![]()
Snart 19 år herStraks 10 år her også![]()
Åja, såpass jaNope det var jo 70 min unna meg
Greit med litt avlastningSåpass ja![]()
Herlig ♡Straks 10 år her også![]()
Ja, godt at den ikke stiger.Huff da, ikke Greit å være lita med sånn hostekjekt at ikke tempen stiger mer da.
Så gøy at han gjorde det hjemme daI dag, endelig, dagen før lille U begynner i barnehagen, knakk hen endelig krabbe/åle koden og har flydd rundt på gulvet i en voldsom fart i hele dag![]()
Yes derfor jeg var borteÅja, såpass ja
Det forstår jeg også. Håper hun er bedre i morgen.Ja, godt at den ikke stiger.
Å avslutte dagen med noen timer på legevakta frister liksom enda mindre
Det skjønner jeg altsåYes derfor jeg var borte
Ja, er det. Deilig å være ute nåSå koselig med aking og ski da
Det blir travelt fremover daI dag, endelig, dagen før lille U begynner i barnehagen, knakk hen endelig krabbe/åle koden og har flydd rundt på gulvet i en voldsom fart i hele dag![]()
Hjemme hos hun enrDet skjønner jeg altsåvar dere på hytte eller hjemme hos en av dere?
Her er det bare drittvær dessverreJa, er det. Deilig å være ute nå![]()
Vesla sto på ski litt og så akte dem litt. Var også å vasket bilen.Hva gjør de?![]()