Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønte detGikk ikke glipp av så mye gitt.
Vi hadde med karbonadedeig, mais, paprika, rødløk, hvitløk og urterVi hadde det samme. Tacovarianten![]()
Da er det best med en pauseFikk tatt litt husarbeid men kroppen sa fra så da stoppet jeg![]()
Så herlig å høreJa, der gjorde godt. Vi har hatt så My å gjøre med huset og han Har jobbet så mye i år at de gode samtalene har latt vente på seg.. men det var godt i går ♡
Hun skal helst sitte oppå meg hele tiden! Pappa er ikke bra nok. Venninna mi var innom,så satt hun i fanget hennesHer ogmerker at hun har vært borte, for energinivå er ganske fult ja
Godt med sånne overraskelser, 10 min er litt tid detJa stille og rolig. Fikk gå 10 min før idag da det var så rolig og alle bare satt og ventet på å få gå hjem
Nyt fridagerDa er arbeidshelgen ferdig for denne gang. Fri 3 dager før jobb igjen på torsdag
![]()
Huff da, greit det er ei stund til neste gangBåde hodet og kvalme
Ikke min heller!!Min liker ikke fotball![]()
![]()
Velkommen hjemHjemme igjen!
Lagt meg på sofaen,gutta er på badeland
Har du vært ute?Hjemme igjen!
Lagt meg på sofaen,gutta er på badeland
Ja herlig å komme hjem litt førGodt med sånne overraskelser, 10 min er litt tid det![]()
De skal nytes ogsåNyt fridagervel fortjent!
Ha en flott søndag du ogsåPizzaen i ovnen. Halsen er sånn halvveis god, men regner med den forverrer seg som vanlig på kvelden. Ha en god søndagskveld![]()
der er veldig godt hva liker dere å ha på pizzaen?Mmmm...
Mett no.
Utrolig godt med hjemmelaget pizza![]()
Hva gjør de?Innom mens samboer er ute med vesla.![]()
He he ja alle herJeg veitdu også
![]()
Velkommen hjemHjemme.
Det et litt slitsomt med bursdag med sånn opp mot 20 unger på 4-5 år. Noen 3, og noen som var litt eldre, men mye styr.
Babyen heldigvis rolig.
Fortsatt 37,7
Hørtes veldig godt utVi hadde med karbonadedeig, mais, paprika, rødløk, hvitløk og urter