Når tror du at du føder?

Frk.Rosa

Forumet er livet
Hvilken dato tror du at du føder? Og hvilken dato har du termin?


Jeg har hele tiden tippet 10.mars. Da en som sto meg nær, som jeg mistet i fjor - har bursdag da. Har termin 11.mars.
 
Termin 20. Mars men pga diverse har jeg trodd han skulle komme før. Nå håper jeg han kommer snart, før han blir alt for stor.. Venter på time til vekstestimering. Holdt en knapp på 4. Mars men ingen tegn enda [emoji14] Storesøster har 4. Oktober så det hadde artig :)
 
Termin 29.mars og stålsetter både skranglete psyke og et helvetes vondt bekken på overtid og aprilbaby ;) har en knapp på 5.april her :)
 
Har termin 29.mars. har en følelse på at jeg føder før, mellom 21 og 27 mars:p men idag er første gangen jeg faktisk har LYST til å gå over tiden pga jeg fikk nettopp med meg at Ahus ikke har lystgass nå! KRISE! Da kan jeg heller vente og håpe.på at det er tilbake I April.
 
Termin 18.mars.... ingen magefølelse. Vil gjerne at hun kommer litt før :p
 
Hadde først termin 30/3, OUL termin ble 2/4. Har født før termin to ganger før, så jeg tror det vil skje denne gangen også. Har en magefølelse på 28/3, men prøver å være forberedt på at det kan bli noen dager ut i april også før det skjer noe :)
 
Ja...hadde termin på onsdag jeg og trodde jeg skulle føde hvertfall litt før, men her sitter jeg enda å ruger...
 
Fikk første barn 1 uke før termin! Har termin 10 mars!! Føler det blir overtid med denne:-(
Alle rundt meg har sagt at jeg sikkert får før, men jeg tviler!
 
Har null magefølelse på når han kommer ;-D
 
Føler han kommer i løpet av en ukes tid, han ligger veldig dypt og langt nede, så alt er klart, venter bare på riene!
 
Eldstemann her i hus sier 10 mars :eek: :p
Veit ikke sjøl snart. Sitter med sterke kynnere etter moderat aktivitet og litt ekstra på kveldstid, begynner å blir,, sårt ;) og kjenner at kynnerene virker nedover ikke bare strammende. Så setter en finger på 10ende jeg også :) <3
 
Har ingen magefølelse første kom 15 dager før og nr 2 7 dager etter termin. No er det 4 dager igjenn til temin.
 
Har termin den 23.mars men håper hun kommer den 16 ;) Er nok mer sannsynlig at hun kommer et par uker på overtid
 
Back
Topp