Erfaring med utrogest

lille_my83

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Snøfnuggene 2018
Heia
Jeg skal ha fryseforsøk i naturlig syklus, men skal ta progesteronstøtte som heter utrogest.. Det er rød trekant på esken, og jeg ble da litt usikker med tanke på jobb.. Jeg jobber som sykepleier på natt, sitter og passer på syke barn som da krever at jeg er konsentrert osv. Jeg sitter alene på vakt. Er livredd for at jeg skal bli supertrøtt av disse tablettene, så jeg lurer på om noen har erfaring med disse?? Ble dere veldig trøtt? Lurer på om det er best på be om sykmelding..

Jeg brukte de og jeg ble ganske trøtt og slapp og kvalm av de men varierer veldig hørt andre som ikke merka noe..

Jeg brukte de og jeg ble ganske trøtt og slapp og kvalm av de men varierer veldig hørt andre som ikke merka noe..
Takk for svar :-) Jeg har tidligere reagert veldig på crinone som også er progesteron så lurer på om jeg bruker egenmeldig hvis jeg starter opp på en dag med nattvakt :-) Jobber med såpass syke barn at jeg ikke vil risikere å bli veldig trøtt på vakt...

Takk for svar :-) Jeg har tidligere reagert veldig på crinone som også er progesteron så lurer på om jeg bruker egenmeldig hvis jeg starter opp på en dag med nattvakt :-) Jobber med såpass syke barn at jeg ikke vil risikere å bli veldig trøtt på vakt...
Ja villa ikke ha tatt sjanse hvis det var meg. Det går jo an å bynne med egenmeldig å sjå det an non daga:) men gjør det du føler er best,du skal jo ikke stresse my heller :)
Lykke til foresten..glemt å si det :):)

Ja villa ikke ha tatt sjanse hvis det var meg. Det går jo an å bynne med egenmeldig å sjå det an non daga:) men gjør det du føler er best,du skal jo ikke stresse my heller :)
Lykke til foresten..glemt å si det :):)
Tusen takk :-) Blir nok egenmelding til jeg ser hvordan kroppen reagerer, blir stressa bare med tanken på å sitte på vakt kjempetrøtt så da er det like greit å være hjemme :-)