Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De var babyene før babyen. Var med på begges fødsler så da ble det slikJa de så sånn ut
TakkNydelige hester du har![]()
Ja god helg klar for avreise?God morgen og god helg![]()
Hostet mer i natt men kommer nå litt hoste innimellomHoster han mye?
God morgen flotte duGod morgen flotte mennesker![]()
Går det bra? Fikk du kul?Litt sent for det nå![]()
Kos deg på jobbNei får vel jobbe litt, er en del å gjøre i dag![]()
Så litt bedring ds? Håper det vedvarerFormen virker grei men hoster og litt snue
Det spørs egentligFår se om du klarer det da![]()
Ja man blir jo naken uten brillerJeg har brukt briller siden jeg var 9 og det er bare en del av meg. Jeg er naken uten (også ser jeg ikke... ;-))
Men jeg er ikke flink nok til å gå på kontroll. Det er ikke så viktig heller da. Viktigere for mannen som bruker linser. Så han går. Og ungene, en gang i året, alle pga at eldste skjeler.
Mellomste er frikjent egentlig en sjekkes jevnt. Yngste har jeg beskjed om å få henvis fra etterkontroll hos helsestasjonen
Hoster han like mye?Klarer ikke bestemme meg for om jeg skal ta sjansen på å ta med mini på en liten tur eller om jeg skal drøye det pga hosten.
Huff da :/ god bedringGod morgen
Kløna klarte kunststykket å snuble i noe i trappen og smelle hodet i veggen. Nå har jeg hodepine
HahaHan ble akutt sulten (er det ikke jeg som er gravd?) og jeg sovnet mens han spiste. Haha
![]()
Frokost?Jeg er skrubbsulten.
Hihi, greit å få tømt segBytte bleie. Igjen. Hun fylte bare den forrige på stellebordet. Og stellebordet. Selvsagt skal vi amme tre minutter før hun fyller en til.
Så bra du klarte å gå såpass lenge med d utgangspunktet daGodt å høredet er MYE bedre at de kommer i uke 33
Hun kom 39+3
Riene kom pga kraftig kynnere og det bygget seg opp. Gikk med rier av og på fra uke 29 fikk da nebbing. 2 cm åpning innvendig. Men gikk med dette helt til 39+3 så har sterk livmorhals
Men nå begynner jeg å engste meg litt ... Har hatt smerter ved skambeinet og nedpress. Skal få fremskyndet gyn timen min
Hva er din grunn?
Ikke heltJa god helg klar for avreise?
Ta deg litt......DaimJeg er skrubbsulten.