EGGLØSNING!

Somuch

Elsker forumet
Hei! Noen som vil vise meg hvordan eggløsningstestene deres ser ut fra dere starter å teste og frem til EL? Her er mine fra BT og CBD :-) Jeg skal utifra utregningen ha EL i løpet av helga!

Vedlegg

• 1457035558784.jpg
    1457035558784.jpg
    28,6 KB · Visninger: 87
  • 1457035567292.jpg
    1457035567292.jpg
    48 KB · Visninger: 74
ImageUploadedByBV Forum1457035854.303521.jpg

Lenge siden jeg har testet etter el, men hadde et bilde på telefonen. Jeg har rask lh topp , som du ser:) så kanskje ikke så mye hjelp..

Vis vedlegget 164683

Lenge siden jeg har testet etter el, men hadde et bilde på telefonen. Jeg har rask lh topp , som du ser:) så kanskje ikke så mye hjelp..

Alle de BT er tatt i dag altså, for jeg skulle se om det hadde noe å si på om det var morgenurin eller ikke! De ser slik ut nå som de har tørket. Den nederste ser litt sterkere ut enn de andre eller er det bare meg? :-)

CB skal ikke leses av sånn da. Har gjort det selv, men er smilefjes man skal forholde seg til. Ut i fra BT ser det ut som om det skjer noe snart. :) mener også å ha lest/hørt at man skal bruke samme test hele veien under et forsøk

CB skal ikke leses av sånn da. Har gjort det selv, men er smilefjes man skal forholde seg til. Ut i fra BT ser det ut som om det skjer noe snart. :) mener også å ha lest/hørt at man skal bruke samme test hele veien under et forsøk

CB leser jeg kun av på smilyen. Jeg tar alltid vare på dem for å se utviklingen allikevel. Og jeg bruker alltid både CB og BT fordi jeg blir inseminert og tester både morgen å kveld. Så da tar jeg begge to :-) Gjorde det samme sist jeg prøvde!

Back
Topp