Hva om?

never!

Hva om du kunne spise alt du ville, uten å legge på deg men vær morgen kastet du opp alt igjen!"
Nei takk

Hva om du fikk favoritthuset ditt gratis, men naboene kom på besøk hver dag?

Hva om du fikk favoritthuset ditt gratis, men naboene kom på besøk hver dag?
det går greit;)

Hva om du fant den perfekte jobb, men du så alltid mus inni huset ditt når du kom hjem?

Egenlig ok

Ungene sovner alltid når du legger dem.. Men gubben vil snorker vær kveld
det gjør han alltid uansett :p sov-i-ro <3 hahaha!

du får en drømmemann på ALLE punkter i sengen, men han vil overhodet ALDRI kunne gi deg orgasme!

det gjør han alltid uansett :p sov-i-ro <3 hahaha!

du får en drømmemann på ALLE punkter i sengen, men han vil overhodet ALDRI kunne gi deg orgasme!
Har drømme gutten og han gir meg orgasme så nei takk:)

Du for drømme huset men den er plassert i Kirkenes

Mm det kan hjelpe meg ned å gå ned i vekt så ja :)

Du for en milion men svigers må bo med deg resten av livet
Haha! Hmm.. den måtte jeg tenke lenge på.. med en million ekstra i egenkapital kunne jeg kjøpt geberasjonsbolig. Så ja, det tror jeg jeg kunne levd helt fint med. Liker svigers :) men ikke inne i samme boenhet liksom. Det hadde blitt drøyt. Har ikke såååå mye bruk for en mill, tror jeg.

Få sletta alle lån mot at du aldri kunne reist bort på ferie?

Haha! Hmm.. den måtte jeg tenke lenge på.. med en million ekstra i egenkapital kunne jeg kjøpt geberasjonsbolig. Så ja, det tror jeg jeg kunne levd helt fint med. Liker svigers :) men ikke inne i samme boenhet liksom. Det hadde blitt drøyt. Har ikke såååå mye bruk for en mill, tror jeg.

Få sletta alle lån mot at du aldri kunne reist bort på ferie?
Egenlig .Men igjen jeg har ikke mange lån:)

Du for oppfylt et ønske vær dag . Men du må stå opp kl 0500 vær dag uansett når du gikk å la deg?

Egenlig .Men igjen jeg har ikke mange lån:)

Du for oppfylt et ønske vær dag . Men du må stå opp kl 0500 vær dag uansett når du gikk å la deg?
Ja

Du kan spise hva du vil uten å legge på deg, men aldri favorittmaten?

Nei

Ubegrenset klesshoppingbudsjett, men noen andre skulle bestemme hva du skulle kjøpe?
Hvis de har god stil ja
Du fikk gratis TV og kanaler men det var ingen lyd

Back
Topp