God morgen
. Mini våknet halv 6 idag og ville over i vår seng. Håpet jeg skulle få han til å sove litt til men det skulle han da ikke. Blir interessant på babysvømming idag hvis jeg ikke klarer å få han til å sove litt før vi drar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgenGod morgen. Mini våknet halv 6 idag og ville over i vår seng. Håpet jeg skulle få han til å sove litt til men det skulle han da ikke. Blir interessant på babysvømming idag hvis jeg ikke klarer å få han til å sove litt før vi drar
Nei startet i januar så har gått noen ganger nå. Men like kjektGod morgenkvart på 6 våkna vi her. Klarte å ligge i senga en time
Kos dere masse på babysvømminger det første gangen?
Så fin den var
Ja det må jo gjøres til sluttEgentlig ikke jeg heller.. Men jeg må![]()
Ja det fårn si;p mi hadde det travelt. Ville ut med en gangHoho! Ja, her måtte jeg bli igangsatthan hadde visst veldig god tid!!
Dere trenger mer plass hjemmeUff, ja det er sikkert og visst! Blir gal![]()
Som i at min er for stor til å bruke detnei den kommer jo snart
2016 nå![]()
Min har fått dersom allerede fra Jean PaulVi har dresser også
![]()
Hva leter du etter da?Horfor er det slik at når man skal ha noe og leter på finn, så er det ikke å oppdrive. Mens når man ikke er på jakt etter det så svømmer sidene over med det![]()
En vellykket kveld med andre ord da ?Da har jentegjengen dratt, pastasalaten ble nesten spist opp og kaken ble vellykket. Supersaftig og god
.
Ja ble veldig vellykketEn vellykket kveld med andre ord da ?
Greit å føle seg freshJa jeg gjorde det før i dag
Det blir detBurde spennende det da
Det blir detBurde spennende det da
Med oss kan det jo ikke bli annet neiKan jo ikke bli annet![]()
Ja det var jo egentlig det .. håper det var forbigåendeJoda,, desverre jeg også.. men det var jo så mye bedre i januar?
AahNei startet i januar så har gått noen ganger nå. Men like kjekt![]()
Det er godt skravla detSvigermor maser
Så nå tar jeg kvelden. ..
350 innlegg skravler i dag å det får være nok
Det eeer så typisk!!Horfor er det slik at når man skal ha noe og leter på finn, så er det ikke å oppdrive. Mens når man ikke er på jakt etter det så svømmer sidene over med det![]()