Skravletråd Mars!

Hva står på planen i morgen? :)

Her er det å være hjemme med snuppa. Hun er aktiv til å være syk og ikke hatt flere bleier en ene idag :)
På fredag er det legen så da må mannen komme hjem så jeg får dratt til legen. Han slutter tidlig, men tror han må gå litt før det

Her er det å være hjemme med snuppa. Hun er aktiv til å være syk og ikke hatt flere bleier en ene idag :)
På fredag er det legen så da må mannen komme hjem så jeg får dratt til legen. Han slutter tidlig, men tror han må gå litt før det
Jobb ivertfall :) og resten kommer Ann på været :P

Hva har du drevet med ?
barneidretten med Vesla, middagslaging, rydding, barn som ikke vil sove... 2 av dem...
sliten i kropp
ikke liv i meg :p hva har du gjort ?
kom så vidt ut av parkeringa til butikken :p håper været er bra når vi drar

Nordlys lammeskinns pose :)
Hva har du drevet med ?
barneidretten med Vesla, middagslaging, rydding, barn som ikke vil sove... 2 av dem...
sliten i kroppen kjenner jeg.. I morgen skal jeg dra i gang sesongens festdrakter på jobben

sliten i kropp

sliten i kroppen kjenner jeg.. I morgen skal jeg dra i gang sesongens festdrakter på jobben
Da EE det lov å sende bilde :)

Vi har blitt invitert på lunsj hos oldemoren til snuppa!! :)Skal dit på formiddagen og på ettermiddagen skal jeg rydde litt i huset.. Jeg må få støvsugd, vaska gulv og vasket bad. Det ser ikke ut her.. Får liksom aldri tid når ikke lille nurket vil ligge andre steder enn i armene mine..

sliten i kropp

Sover de barna dine nå da?

Back
Topp