Skravler egIngen som skal skravle i kveld??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skravler egIngen som skal skravle i kveld??
Hehe, viet han litt oppmerksomhet, nå er jeg deres littHan kan klare seg selv
Guri så frekk!!Mannen må lage frokost blanding fordi han spiste opp maten min :O bare fordi jeg var mett der og da... Tenk å spise min mat ....![]()
På deg eller lille?Ok 30 min søvn
Godt de får det gjortAkkurat ferdig med lekser men gutta![]()
Ble det stille for deg??Hvit er alle skravlerne??
Mulig det fikk ikke sett startenJo, men hun kjøper MYE og billig etter hva jeg har inntrykk av.
Jeg bruker også kr 10.000,- på klær enkelte måneder, men da er det dyrere ting vi trenger og vil bli brukt ikke mengder som ligger uåpnet innerst i et skap.
Ja for stilleBle det stille for deg??![]()
Har du prøvd å Google det?Sitter å tenker på ordene "griseflaks" og "heldiggris".
Jeg skjønner ikke de ordene.
En gris er ikke mye heldig, og man har ikke mye flaks om man blir født som gris.
Man blir født, fortet opp i en trang bås og når man når toppen av livet blir man drept og spist![]()
Ja nå kom det visst flerePrøver så godt jeg kan
Hun får alltid inn innleggKommer helt an på hvor mye hun har å gjøre på nattevakten det
Da må dere vel tidlig opp?Hehe.. Æsj, men det betyr nok at vi må kjøre han TIL jobb igjen imorgen![]()
Will doJa! Gjør det![]()
Har mange jeg også men ikke hver dagBlir noen skritt ja
Hihi, så herligLigger i sofaen med sambo og mini og ser på Americas funniest homevideos![]()
Må ver favoritt showe til mini, hu ler så hu grine omtrent![]()
Vi må jo nesten detJa, får sette oss i tenkeboksen![]()
Ha ha var den god?Skravler egmåtte bare spise opp sjokoladepuddingen
![]()
De fant uåpnede topper i en pose med kvittering fra 2011, og store mengder andre uåpnede klærMulig det fikk ikke sett starten
Var det spennende??Ser på hotell Cæsar jeg
Joda,tenkte detIngen som skal skravle i kveld??