Krysser fingrene for det
Vært våken 1 gang allerede... Fikk mat og sovna igjen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingrene for det
Ut med deg liksom .Nytt leketøy han kan gå på skattejakt med![]()
Ja men dette her var hamring i veggen. Hører forskjell på bråk fra barn, sengegavl og hamringHar de også små barn?
Dersom de har det, er du sikker på at det er en hammer du hører??
Hva med en sengegavl mot en vegg![]()
Yes det er detNå er det luksusfellen![]()
Skal til legen på fredag så håper på å få litt hjelp daMisunner deg ikke!! Sender over en god klem![]()
Det som er så GODTDet har jeg aldri likt
Haha, ja send han ut!Ny metalldetektorså kan han komme seg ut litt.. Jeg trenger alenetid!!
haha
Håper det blir bedre!Skal til legen på fredag så håper på å få litt hjelp da
Åh.. hadde visst kjøpt nidar påskeegg også. Og jeg som skulle være så flink denne uka..Ha ha kos dere![]()
Ja det er jo for gale å skulle gå slik støtt og stadig.Skal til legen på fredag så håper på å få litt hjelp da
He he neste uke får du være flinkÅh.. hadde visst kjøpt nidar påskeegg også. Og jeg som skulle være så flink denne uka..
Haha, ja send han ut!han trenger sikkert frisk luft
Ut med deg liksom .![]()
Håper det blir bedre!husker jeg slet med det men vokste det av meg. Grusomt når det står opp ...
Jeg skulle ha vært hos legen for lenge siden, har bare ikke fått somlet meg til det.Ja det er jo for gale å skulle gå slik støtt og stadig.
Krysser fingrene for at legen kan hjelpe!Jeg skulle ha vært hos legen for lenge siden, har bare ikke fått somlet meg til det.
Mamma slet også veldig med det
Hehe..
Kanskje han finner finere ting med den![]()
Mannen satt pepsi max på bordet. Hvor kom den fra? :O No ska me kosa oss![]()
Da blir det nok braNettopp!! Han sitter for mye hjemme syns jeg
Pluss han har ønska seg det da, så han blir nok fornøyd![]()
He he vinn-vinn jaI knowmoahaha!
Vinn-vinn!